پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ترس حکام عرب از بر باد رفتن جایگاه و ثروت هایشان طی هفتاد سال گذشته، باعث از دست رفتن فلسطین و نفوذ آشکار آمریکا و دخالت های آن در منطقه شده است
شعارسال:«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ترس حکام عرب از بر باد رفتن جایگاه و ثروت هایشان طی هفتاد سال گذشته، باعث از دست رفتن فلسطین و نفوذ آشکار آمریکا و دخالت های آن در منطقه شده است.

وی این سخنان را چهارشنبه شب در مراسم عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) در حومه جنوبی بیروت عنوان و تصریح کرد: گمان نمی کنم کسی در جهان عرب یا جهان اسلام از میان رهبران کشورها، پادشاهان و رئیسان جمهوری، نخبگان سیاسی، فرهنگی، فکری، اقتصادی و فرماندهان نظامی و هیچ کس دیگری در درون خود به روشنی، حقیقت رژیم صهیونیستی را نداند و اذعان نداشته باشد که چیزی به نام اسرائیل وجود نداشته است.
نصر الله ادامه داد، گروهک های یهودی صهیونیستی به تدریج از همه نقاط جهان آمدند و فلسطین را به اشغال خود درآورند، تعداد زیادی از ملت فلسطین را از طریق قتل عام ها، ایجاد ترس و وحشت، فریب و حیله گری، آواره و با حمایت بین المللی رژیم اشغالگر خود را برپا کردند.
مناطق زیادی از کشور فلسطین در سال 1948 از سوی صهیونیست ها با حمایت برخی کشورهای غربی از جمله انگلیس و امریکا اشغال و همچنان ادامه دارد.
نصر الله افزود: اگر با هر کدام از این افراد به صورت خصوصی بنشینیم، تاکید دارند که آمریکایی ها به حرف آنها گوش نمی دهند و به این حقیقت اعتراف خواهند کرد، همینطور اگر به سراغ عموم مردم برویم.
دبیرکل حزب الله تاکید کرد: از ابتدای مبارزه با رژیم صهیونیستی و طرح صهیونیسم، هیچ روزی مشکل، مشکل شناخت یا آگاهی نبوده است، بلکه مشکل اصلی، فداکاری و آمادگی برای یاری و مشکل موضع گیری بوده است.
نصرالله در ادامه اظهار داشت: رژیم ها، رهبران، پادشاهان، امیران، و روسای جمهوری برای تخت و منصب خود نگران هستند و به خاطر آن است که از آمریکا و انگلیس و غرب می ترسند، چرا که هر کسی که موضعی مخالف با آنها بگیرد، میلیون ها اتهام و تهمت به او می زنند و هر کاری را برای سرنگونی او می کنند.
وی تاکید کرد: ترس آن ها از تخت هایشان در طول هفتاد سال، ترس آنها از اموال، فرزندانشان و امتیازاتی که آنها را به دنیا گره می زند، باعث شده که موضع متفاوتی بگیرند.
سید مقاومت خاطر نشان کرد: همچنین امروز آمریکا به صورت آشکار و در برابر چشم جهان، در امور داخلی هر کشوری به خصوص در جهان عربی و اسلامی، دخالت می کند و برخی چیزها را رد می کند و گزینه های دیگری را تحمیل می کند، تحریم می کند، فقط در فکر منافع خود است، بی آنکه توجهی به مصلحت این ملت ها و حتی منافع همپیمانان و متحدان منطقه ای و بین المللی خود داشته باشد؛ اما همه در برابر آمریکا عاجزانه، تسلیم پذیر و ضعیف هستند، چرا که از آمریکا می ترسند، نه برای اینکه آمریکا را نمی شناسند یا از استکبارطلبی و خودبرتربینی آن خبر ندارند.
سید حسن نصرالله یادآور شد: پس از حادثه کربلا، بسیاری که به دنبال منافع دنیوی بودند، حتی به همان هم دست نیافتند و با غضب الهی و عذاب آخرت هم روبرو می شوند. پس مشکل حب دنیا، رکن قرار دادن دنیا و تعلق خاطر به آن است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار22شهریور97، کد خبر: 83032099،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
ا.ف75
واقعا همیشه عرب ها یه ترسی تو وجودشون هست که توی ایرانی ها نیست! این مساله تو تاریخ هم مشهوده! فقط کافیه مطالعه کنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
کاملا درست و منطقی است . ومتاسفانه این ترس هنوز ادامه دارد.م.ق 71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین