پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۶۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
براساس ضوابط جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، متعهدین بورسیه حق شرکت در فراخوان های غیر بورسیه را ندارند.در زمان ثبت نام در فراخوان اگر مدرک مورد نیاز دکتری قید شده باشد، شخص باید دارای مدرک دکتری بوده و از ثبت نام دانشجویان دکتری جلوگیری می شود. مگر اینکه مدرکی رسمی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیل بودن ارائه کند.

شعار سال: براساس فراخوان مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، جذب اعضای هیات علمی در شهریور ماه امسال از ۲۱ شهریور آغاز شده و تا ۶ مهر ۹۷ ادامه دارد.

همه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود فراخوان جذب مسقل دارند، می‌توانند در فراخوان جذب هیات علمی شرکت کنند.

فرایند رسیدگی دانشگاه‌ها به تقاضاها از ۷ مهر ماه ۹۷ آغاز شده و تا ۷ دی ۹۷ ادامه خواهد داشت. همچنین تایید نهایی مرکز جذب وزارت علوم از ۸ دی ۹۷ آغاز شده و تا ۲۳ اسفند ۹۷ ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، در زمان ثبت نام در فراخوان اگر مدرک مورد نیاز دکتری قید شده باشد، شخص باید دارای مدرک دکتری بوده و از ثبت نام دانشجویان دکتری جلوگیری می شود. مگر اینکه مدرکی رسمی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیل بودن ارائه کند.

در مواردی که در فراخوان قید شده باشد مدرک مورد نیاز کارشناسی ارشد، شخص باید دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و از ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد خودداری و ممانعت می شود.

همچنین، تعهد و اشتغال بورسیه نیز مطابق ضوابط و مقررات خود است و متعهدین بورسیه حق شرکت در فراخوان های غیر بورسیه را ندارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک تاریخ انتشار 24شهریور 97، کدمطلب: 834166، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
شرایطش از عضو ناسا شدن سخت تره .ی بورسیه است دیگه


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین