پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پردیس از تشکیل تعاونی کشاورزی منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان خبر داد و افزود: این شرکت تعاونی با هدف ترویج و تحکیم مشارکت، همکاری و تعاون عمومی، تأمین نیازهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضاء و در راستای کمک به تحقق عدالت اجتماعی تشکیل شده است.

شعارسال: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پردیس از تشکیل تعاونی کشاورزی منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان خبر داد.

 یحیی روستائی پیش از ظهر دوشنبه با اعلام خبر تشکیل تعاونی کشاورزی منابع طبیعی و آبخیزداری پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضاء هیئت مدیره و بازرسان، شرکت تعاونی تخصصی و فراگیر کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان تشکیل و رسماٌ فعالیت خود را آغاز کرده است.

روستائی در ادامه افزود: این شرکت تعاونی با هدف ترویج و تحکیم مشارکت، همکاری و تعاون عمومی، تأمین نیازهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضاء و در راستای کمک به تحقق عدالت اجتماعی تشکیل شده است.

وی استفاده از مشارکت های مردمی را گامی موثر در تشکیل این شرکت تعاونی دانست وبیان داشت: با تشکیل این تعاونی و افزایش مشارکت پذیری شاهد ارتقاء سطح زندگی و معیشتی اعضاء و جلوگیری از مهاجرت و در نهایت فعالیت در راستای توسعه پایدار منابع طبیعی خواهیم بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پردیس گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر دامداران صاحب پروانه چرا، کشاورزان، فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی و فعالان این بخش، آبخیزداران و باغداران به عضویت این تعاونی درآمده اند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 26شهریور 97، کدمطلب: 4405511،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین