پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۷۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها برای فراهم کردن تجهیزات آزمایشگاهی تا سقف درآمد اختصاصی خود می‌توانند از بانک‌های عامل وام دریافت و اقساط آن را پرداخت کنند.

شعار سالمسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم در خصوص وضعیت تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها گفت: امروزه دانشگاه‌ها بسیار نیازمند تجهیزات آزمایشگاهی هستند در این راستا در بودجه سال ۹۷ ظرفیت‌هایی ایجاد شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بنابر ظرفیت ایجاد شده در بودجه سال ۹۷ تلاش بسیاری نیز جهت بهبود شرایط فعلی دانشگاه‌ها شده است.

معاون پژوهشی وزارت علوم افزود: براساس تبصره‌های موجود تجهیزاتی که در داخل کشور امکان تولید ندارند از خارج از کشور وارد می‌شوند.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها برای فراهم کردن تجهیزات آزمایشگاهی تا سقف درآمد اختصاصی خود می‌توانند از بانک‌های عامل وام دریافت و اقساط آن را پرداخت کنند.

برومند همچنین گفت: در شرایط کنونی برخی دانشگاه‌ها به صورت گروهی تجهیزات آزمایشگاهی را جهت پیشبرد فعالیت‌های تحقیقاتی فراهم کرده‌اند که وزارت علوم نیز در قالب طرح‌های مدون آن‌ها را ارائه می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار 21شهریور 97، کدمطلب: 709674، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین