پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعتقاد دارد مخالفان و منتقدان روحانی می‌خواهند باورهای مردم را نسبت به دولت تدبیر و امید تغییر دهند و بگویند روحانی هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال مردم ندارد.

شعار سال: آذر منصوری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی درباره دلایل حملات تندروها و مخالفان به دولت روحانی اظهار کرد: بعد از نتایج دور اول انتخابات مجلس دهم، حملات تندورها و جریان رقیب به دولت تدبیر و امید افزایش پیدا کرد. تعدادی از منتقدان و مخالفان دست به فرافکنی و تخریب دستاوردهای دولت روحانی زدنند ولی به عقیده من، مخالفان دولت، انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را هدف قرار داده‌اند.

وی در ادامه افزود: عده‌ای می‌خواهند دستاوردهای دولت یازدهم را برای مردم پوچ و هیچ ارزیابی کنند یعنی به تاکتیک‌های تضعیف دولت روحانی روی آورده‌اند.

منصوری با اشاره به اینکه تندروها و مخالفان از پیروزی حامیان دولت و اصلاح‌طلبان ناراحت و عصابی هستند و به این دلیل دولت روحانی را تخریب و تضعیف می‌کنند، تاکید کرد: تلاش‌ها و اقدامات مخالفان کاملا سیاسی است و به انحای مختلف درصددند تا به حوزه‌‌ها و بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... دولت روحانی حمله کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: مخالفان و منتقدان روحانی می‌خواهند باورهای مردم را نسبت به دولت تدبیر و امید تغییر دهند و بگویند روحانی هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال مردم ندارد. بنابراین انگیزه و هدف اصلی مخالفان ایجاد ناامیدی در دل مردم است.

به گفته او، تندروها می‌خواهند دولت روحانی پایگاه اجتماعی خودش را از دست بدهد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی یادآور شد: تندروها و مخالفان قبل از برجام دست به فرافکنی زدند تا مردم را از به ثمر رسیدن توافق هسته‌ای ناامید کنند و این اقدام را بار دیگر بعد از توافق جامع هسته‌ای (برجام) مرتکب شدند.

منصوری در پایان تصریح کرد:‌ جریان مخالف و رقیب روحانی، دو دوره دولت و سه دوره مجلس شورای اسلامی را در اختیار داشت، اما این جریان کارنامه موفقی از خود بر جای نگذاشته است به عبارتی کارنامه قابل دفاعی از خودشان ندارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار 9 اردیبهشت 1395، کد مطلب: -: آدرس سایت: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین