پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۹۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
با حکمی از سوی طهرانچی، «نفیسه فیاض بخش» به سمت مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده و رئیس کارگروه ویژه این امور منصوب شد.

شعار سال: محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی «نفیسه فیاض بخش» را به سمت مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده و رئیس کارگروه ویژه این امور منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر نفیسه فیاض بخش

با اهداء سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور اینجانب در امور زنان و خانواده و رئیس کارگروه ویژه این امور» منصوب می ­شوید.

انتظار می­ رود با بهره­ گیری شایسته از توانمندی سرمایه­ های انسانی دانشگاه به عنوان یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی که نقش بی بدیلی در ارتقاء آموزشی و فرهنگی کشور ایفا می ­کند و با توجه به اینکه بیش از نیمی از دانشجویان دانشگاه را دختران و درصد بسیار بالایی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه را بانوان تشکیل می دهند و با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و تقویت بنیان خانواده و همچنین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص، نسبت به راه اندازی دانشگاه مادران اقدامات لازم را انجام دهید؛ شایسته است به گونه ای برنامه ریزی داشته باشید که تحصیل مادران در دانشگاه موجب تقویت هرچه بیشتر بنیان خانواده شود.

امید است در انجام مسئولیت های محوله با رعایت تقوای الهی تمام توان و کوشش خود را در راستای اجرای سیاست های کلان، مصالح، شئونات و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی به کار گیرید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 4 مهر 97، کد مطلب: 672445:www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین