پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۷۸۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مجریان طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

شعار سال:دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی محمدرضا اردکانی ومحمدعلی باغستانی را به عنوان مجریان طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا اردکانی

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدعلی باغستانی

با اهدای سلام و تحیات

امکانات وسیع دانشگاه در حوزه غذا و امنیت غذایی و گیاهان دارویی از یک سو و عدم تمایل دانشجویان به تحصیل در رشته‌های مرتبط با حوزه کشاورزی، نشان از الزام توجه ویژه آموزش عالی کشور به این حوزه دارد. ظرفیت نیروهای کارآمد و زیرساخت‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت مغتنمی را فراهم آورده است که تحولی چشمگیر در این عرصه ایجاد گردد.

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی آن جنابان، به موجب این حکم به عنوان «مجری طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انسانی و زیرساختی دانشگاه، در انجام امور محوله و ارائه گزارش جامع راهبردی در جهت ارتقاء و کارآمدسازی آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری دانشگاه موفق باشید.

لازم است تماممعاونت‌های ستادی و واحدهای استانی همکاری لازم را جهت انجام امور محوله و ارائه گزارش منظم پیشرفت، انجام دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 1 دی 97، کد مطلب: 346202:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین