پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۶۰۴۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با کاهش قیمت ارز شاهد روند نزولی قیمت‌ها در بازار خواهیم بود گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به تبع این شرایط قیمت‌ها را کاهش دهد.

شعارسال:یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با کاهش قیمت ارز شاهد روند نزولی قیمت‌ها در بازار خواهیم بود گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به تبع این شرایط قیمت‌ها را کاهش دهد.

محمدعلی پورمختار در تحلیل کاهش اخیر قیمت ارز و طلا گفت: این افزایش قیمت‌ها و مسائلی که پیش آمده بود جنبه روانی داشت. در واقع این جنبه روانی قسمتی از جنگی بود که علیه ما ایجاد شده بود. آن‌ها مسائلی درخصوص تحریم‌ها مطرح می‌کردند و ما را تهدید می‌کردند. همین موارد تاثیراتی را داشت چرا که اقتصاد ما پایدار نیست و متاثر از این موارد تاثیراتی را پذیرفته بود.

وی افزود: همچنین تصمیم‌های عجولانه‌ای در دولت و هجوم آوردن مردم برای خرید کالا تاثیراتی را در این خصوص گذاشته بود. همچنین عدم ارائه ارز مورد نیاز از سوی بانک مرکزی، سخت‌گیری‌ها و تک نرخی کردن ارز از جمله عواملی بود که در این نابسامانی تاثیرگذار بود. بعد از فرونشستن این حباب و اختیاراتی که دولت به بانک مرکزی در حوزه مسائلی ارزی اعطا کرد تا بتواند ارز بیشتری را در بازار برای متقاضیان عرضه کند، این شرایط به وجود آمد. امیدواریم با اقداماتی که دولت و شورای هماهنگی سه قوه انجام می‌دهند این موضوع موجب تثبیت قیمت‌ها شود.

این کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: امروز تولید کننده، بازرگان و مردم به دنبال ثبات قیمت هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری مردم و تدبیری که دولت می‌اندیشد شاهد روند نزولی قیمت‌ها در بازار باشیم. وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به تبع این شرایط قیمت‌ها را کاهش می‌دهد چرا که هیچ شخصی با ارز 17 یا 18 تومانی کالا وارد نکرده است که بخواهد به تبع آن کالایش را قیمت‌گذاری کند. دستگاه‌های نظارتی نیز باید بر قیمت‌گذاری‌ها نظارت کنند که در حق مردم اجحاف نشود.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتماد،تاریخ انتشار12مهر 97، کدخبر: 236400، www.etemaadonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ا.ف75
ارز ب چهار قیمت مختلف توی کشور واقعا فاجعس زمان احمدی نژاد م دو نرخ بیشتر نداشتیم اما حالا ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ا.ف75
قیمت گذاری ها تو ایران توسط سازمان خاصی انجام نمیشه واین خودش به تنهای میتونه زمینه ساز انواع گرونی ها باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
امیدوارم وضعیت ارز همچنان رو به نزول بمونه و پیش بینی های تکنیکالیست ها به حقیقت نپیونده تا دوباره شاهد نوسان قیمتها در بازار نباشیم.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین