پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: الگوی اسلامی پیشرفت یک سند بالادستی است که بعد از تصویب آن قوانین مجلس، لوایح دولت و برنامه‌های دستگاه‌ها باید منطبق با این سند باشد.

شعارسال: حمیدرضا فولادگر بابیان اینکه الگوی اسلامی پیشرفت یک سند بالادستی است که برنامه‌های دیگر تابع این هستند، اظهار کرد: یک سند چشم‌انداز ۲۰ ساله داشتیم که در زمان حاضر ۱۲ سال از آن گذشت که میان‌مدت بود و یک سند بالاتر از آن به نام الگوی اسلامی پیشرفت در حال آماده‌سازی است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید گفت: این سند پیشرفت یک الگوی بومی و فرهنگ‌سازی داخلی است که برنامه‌های دیگر توسعه کشور باید بر اساس این سند تنظیم شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر احکام اولیه و پیش‌نویس‌های آن در حال آماده‌شده است، افزود: دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام نظرات خود را اعلام می‌کنند که سند نهایی شود.

فولادگر بابیان اینکه زمانی که این سند نهایی و ابلاغ شد باید دستگاه‌های کشور بر اساس این سند برنامه‌هایشان را تنظیم کنند، خاطرنشان کرد: سیاست‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام برگرفته از این سند می‌شود.

وی ادامه داد: قوانین مجلس، لوایح دولت و برنامه‌های دستگاه‌ها باید منطبق با این سند باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب نیوز، تاریخ انتشار: 26مهر1397 ، کدخبر: 918672: www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین