پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
احتمالا بدون این‌که بدانید به دفعات با آدم‌هایی در جامعه‌ برخورد داشته‌اید که از انرژی اطرافیان‌شان تغذیه می‌کنند،، آنان مثل انگل به میزبان خود می‌چسبند و شور و هیجان‌ او را تا به آخر می‌مکند و می‌خشکانند.
شعار سال : احتمالا بدون این‌که بدانید به دفعات با آدم‌هایی در جامعه‌ برخورد داشته‌اید که از انرژی اطرافیان‌شان تغذیه می‌کنند،، آنان مثل انگل به میزبان خود می‌چسبند و شور و هیجان‌ او را تا به آخر می‌مکند و می‌خشکانند. این چرخه مدام تکرار می‌شود، چون تداوم حیات این "خون‌آشامان انرژی‌” به نابودی و تخلیه‌ی شور و هیجان‌ دیگران،بستگی دارد. آدم‌هایی که توسط یک دزد انرژی انرژی‌شان دزدیده می‌شود و بعد متوجه این موضوع می‌شوند، اغلب این مسئله را کوچک می‌شمارند یا از آن چشم‌پوشی می‌کنند. قسمت سخت کار، تشخیص نشانه‌های آدمی است که می‌خواهد انرژی شما را به تاراج ببرد. ما  نشانه‌ی شناسایی دزد انرژی تان را در ادامه آورده‌ایم.
معمولا ﭼﻬﺎﺭ نوع رفتار برای دزدیدن انرژی از دیگران وجود داره

1 - ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻇﺎﻟﻢ: ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺘﻪ ﺑﺎ تهديد و ﺍﺭﻋﺎﺏ ﻭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻭ ﺗﺮساندن ديگران ﻭ رفتارهای پرخاشگرانه ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺮﮊﯼ می‌گیرﻧﺪ.

2 - ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﻈﻠﻮﻡ : ﺑﺎ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻧﻤﺎﯾﯽ ﻭ گفتن ﺍﺯ ﻏﺼﻪ ها و ﮔﺮﻓﺘﺎﺭی های خود دیگران را وادار ﺑﻪ ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ می‌كنند و در پايان می‌گويند : ﺳﺒﮏ ﺷﺪﻡ ﺑﺎ تو ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻡ. شاید اونها سبک شده باشند اما انرژی منفی خود را به دیگران انتقال دادند

3 - ﺍﻓﺮﺍﺩ ایرادگیر و ﻏﺮﻏﺮﻭ : ﺑﺎ ﻧﻖ ﺯﺩﻥ، ﺑﻬﺎﻧﻪ ﮔﯿﺮﯼ، بدخلقی بی دلیل ﻭ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﮐﺮﺩﻥ رفتار ناشایست خود از دیگران ﺩﺯﺩﯼ ﺍﻧﺮﮊﯼ می‌كنند

4 - ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﻨﺰﻭﯼ : ﺍین ها  ﻗﻮﯼ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﺯﺩﺍﻥ ﺍﻧﺮﮊی هستند ﻭ معمولا ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺁﺳﯿﺐ ﺭا می توانند ﺑﺰنند. ﻗﻬﺮ می‌کنند ﻭ سكوت می‌كنند ﻭ از نزدیکانشان کناره می‌گیرند؛ این افراد ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ميخواهند ﺑﺎ ﺍین کار ﺗﻮﺟﻪ دیگران را جلب کنند و انرژی بگیرند.
ﺭﺍه هاﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﭘﺎﮎ ایناست
1 - ﺧﻮﺍﺏ
2  - غذاى ﺳﺎﻟﻢ ﻭ ﺗﺎﺯﻩ
3 - ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ
4 - ﺗﻔﺮﯾﺢ
5 - ﻣﺪﯾﺘﯿﺸﻦ
6  - ﻃﺒﯿﻌﺖ، ﻧﻮﺭﺧﻮﺭﺷﯿﺪ، ﮔﯿﺎﻫﺎﻥ، ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ
این روزها مشکلات زیاده و هر کسی گرفتاری خودشو داره، اگر نمی‌تونیم برای دیگران امید بخش باشیم، لاقل بهشون انرژی منفی ندیم!

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال گیزمیز


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین