پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۶۵۹۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
به نقل از جرالد آرود، سفیر فرانسه در آمریکا گفت: کشورهای اروپایی منتظر شفاف‌سازی آمریکا درباره نحوه ارسال کمک‌های بشردوستانه به ایران پس از اعمال تحریم‌ها هستند.

شعارسال: سفیر فرانسه در آمریکا گفت: اروپا منتظر شفاف‌سازی آمریکا درباره نحوه ارسال کمک‌های بشردوستانه به ایران پس از اعمال تحریم‌‌ها است.

وی در سخنرانی در موسسه هادسون گفت: در واقع بانک‌های اروپایی به قدری از تحریم‌ها می‌ترسند که نمی‌خواهند هیچ همکاری با ایران داشته باشند. بنابراین این نگرانی وجود دارد که طی ماه‌ها‌ی آینده شاهد کمبود برخی اقلام در ایران باشیم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به ایران موانع فنی است و اروپا هنوز منتظر دستورالعمل از سوی آمریکا است.

آرود می‌گوید یک گزینه این است که آمریکا به یک بانک ایرانی اجازه دهد تا به عنوان یک واسطه از طرف ایران با بانک‌های اروپایی برای نقل و انتقال مالی در راستای واردات اقلامی که از تحریم‌های آمریکا مستثنی شدند به ایران، عمل کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8آبان 1397 ، کدخبر: 13970808000405،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
شفاف سازی چیه؟ بازی آمریکا بگیم،، بهتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
م.آ75
اینکه چرا تحریم کنیم که نیاز داشته باشه به کمک های بشر دوستانه واقعا مضحک
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین