پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی، گفت: با توجه به توانمندی های بخش خصوصی در زمینه هوافضا باید توسعه فناوری‌های مورد نیاز این صنعت را به بخش خصوصی واگذار کنیم.وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان با استانداردهای علمی و با هزینه‌های خیلی کم باید در صنعت هوا و فضا فعالیت کنند که باید این شرایط را برای آنها فراهم کنیم.

شعار سال: منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص توانایی بالای بخش خصوصی در زمینه صنعت هوایی، بیان کرد: ما توسعه فناوری‌ها را می‌توانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان بسپاریم. آ‌نها با هزینه خیلی کم اما با سرعت خیلی بالا می‌توانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان با استانداردهای علمی و با هزینه‌های خیلی کم باید در صنعت هوا و فضا فعالیت کنند که باید این شرایط را برای آنها فراهم کنیم.

به گفته منطقی، با توجه به اینکه بودجه تحقیقات در این صنعت کم و ناچیز است باید اولویت‌ها را دسته‌بندی کنیم و نخست به اولویت‌ها برسیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاریخ انتشار 2 آبان 97، کدخبر: 38923، www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین