پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
با عدم موفقیت آخوندی در کسب آرای شورای شهر تهران، شنیده شده قرار است یه عنوان یکی از گزینه‌های ریاست تصدی شرکت ملی نفت معرفی شود.
شعارسال: پیروز حناچی شهردار تهران شد تا عباس آخوندی که او را مهمترین شانس تصدی مدیریت شهری پایتخت می‌دانشتند، از ورود به ساختمان بهشت باز بماند. گفته شده در دولت با حضور آخوندی مخالفت‌های وجود داشته است؛ این در حالی است که شنیده شده قرار است بار دیگر آخوندی به دولت بازگردد. آنگونه که منابع خبری در دولت به رویداد۲۴ خبر داده‌اند آخوندی در حال رایزنی برای حضور در شرکت ملی نفت در وزارت نفت است؛ وزارتخانه‌ای که البته با مدرک و تخصص او خیلی جور در نمی‌‍‌آید.

یکی از نمایندگان مجلس نیز احتمال حضور آخوندی در وزارت نفت را رد نکرده است. هدایت الله خادمی عضو کمسیون انرژی مجلس به رویداد۲۴ گفته است: ارتباط آقای آخوندی با آقای زنگنه بسیار نزدیک است، حتی به خاطر دارم آقای آخوندی سال‌های پیش و در دوره وزارت آقای زنگنه درقالب بورسیه نفت برای تحصیل به انگلیس فرستاده شد. در وزیر شدن آخوندی هم کمک‌های زنگنه بی تاثیر نبود. اکنون نیز صحبت‌های شده که آقای آخوندی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت معرفی شود.

خادمی همچنین خبر داده که به جز عباس آخوندی برای تصدی پست مدیرعاملی شرکت ملی نفت، دونفر دیگر در صف انتظار هستند که یکی از آن‌ها محسن پاک‌نژاد است چون اخیرا آقای علی کاردر مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفت ایران به دلیل مصوبه مجلس مبنی بر قانون منع به کارگیری بازنشستگان مجبوربه کناره گیری از ریاست این شرکت شد، با اینهمه مدیرعامل پیشین، قبل از رفتن خود محسن پاک‌نژاد را به سمت سرپرست شرکت ملی نفت انتخاب کرد تا همچنان در آن حوزه تاثیرگذار بماند.

به گفته عضو کمسیون انرژی مجلس، انتصاب پاک نژاد به عنوان سرپرست از لحاظ قانونی بر عهده وزیر است، نه مدیرعامل پیشین اما گویا این انتصاب توسط مدیرعامل پیشین انجام شده است.

خادمی احتمال ورود کرباسیان هم به شرکت ملی نفت محتمل خواند و گفت: صحبت از آمدن کرباسیان به شرکت ملی نفت هم شده است، اما معتقدم از میان سه گزینه آخوندی، پاک‌نژاد و کرباسیان، هیچگدام برای تصدی ریاست شرکت ملی نفت شایسته نیستند چون در این حوزه تخصص ندارند با اینهمه هر سه گزینه درحال رایزنی هستند تا به شرکت ملی پخش بروند. آنگونه که شنیده‌ام اواخر هفته آینده موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 23 آبان 1397 ، کدخبر: 154630 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
م.م77
یعنی انصافا اقای روحانی از این مردم خجالت نمیکشه ؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین