پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۹۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دفاع مقدس کار بزرگ آموزه های وحیانی، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: این نظام از یک نظام دانایی مبتنی بر آوازه‌های وحیانی برخوردار بوده و مبتنی بر ارزش های والای اسلام است . وی تاکید کرد دفاع مقدس زمینه ظهور اندیشه دینی در مدیریت کشور را فراهم و تثبیت کرد.

شعارسال: امام جمعه موقت تهران گفت:‌ دفاع مقدس زمینه ظهور اندیشه دینی در مدیریت کشور را فراهم و تثبیت کرد.

 حجت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی در آخرین روز از کنگره ملی ۳هزار شهید استان که در نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آغاز انقلاب اسلامی با ۲حرکت متفاوت و متضاد روبرو شدیم.

وی افزود: حرکت اول با مدیریت سلطه و مزدوران او در منطقه و دلارهای نفتی شکل گرفت و آن آغاز یک جنگ گسترده در طول بیش از یک‌هزار و۲۰۰ کیلومتر از ایران اسلامی بود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: کاری که تمام صاحب‌نظران سیاسی و نظامی در فروپاشی نظام اسلامی تردیدی نداشتند.

ابوترابی ادامه داد: حرکت دوم با مدیریت و رهبری فرمانده معظم کل نیروهای مسلح حضرت امام خمینی(ره) و با حضور ملت بزرگ ایران و پیشگامی ایثارگران، ارتش و سپاه و بسیج شکل گرفت.این حرکت دوم تبیین کننده کارنامه و شناسنامه جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دفاع مقدس کار بزرگ آموزه های وحیانی، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: این نظام از یک نظام دانایی مبتنی بر آوازه‌های وحیانی برخوردار بوده و مبتنی بر ارزش های والای اسلام است.

ابوترابی گفت: این انقلاب مبتنی بر نظریه حکومت، مبتنی بر قرآن و با حضور آحاد مسلمانان و محوریت امام راحل است.این نظریه در دفاع مقدس اقتدار خود را برای وحدت امت اسلام و برای پیروزی بر نظام سلطه تثبیت کرد.

امام جمعه موقت تهران افزو:دفاع مقدس آزمون ملت بزرگ ایران، آزمون نظریه ولایت فقیه و مکتب اسلامی برای پیشبرد آرمانهای پیامبر اعظم اسلام بود و به شایستگی از پس آن برآمد.

ابوترابی اظهار کرد: دفاع مقدس زمینه ظهور اندیشه دینی در مدیریت کشور را فراهم کرده و تثبیت کرد.دفاع مقدس کارایی دلارهای نفتی را از ارزش ساقط کرد زیرا دفاع مقدس ترجمه نظریه دین مدار و ارزش های متعالی اسلام بود و مکتب اسلام در دوران دفاع مقدس با همه ظرفیت حضور پیدا کرد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: فرماندهانی که جنگ را هدایت کردند به ارزش های نظام از عمق جان ایمان داشتند و برای ارزش های اسلام می جنگیدند.سربازانی که در این عرصه حضور داشتند و رزمندگانی که با تمام توان در برابر تمام قدرتهای شیطانی ایستاده بودند قبل از هر چیز مبانی فکری و اعتقادی خود را به نمایش گذاشته بودند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار :24 آبان 97 ، کد خبر:13970824000415 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین