پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به خط اعتباری ژاپنی‌ها به ایران و ابراز امیدواری نسبت به اختصاص بخشی از این خط اعتباری به پروژه‌های آب و فاضلاب، گفت: به شرکت‌های ژاپنی توصیه می‌کنم که صبر ایران زیاد است، اما رقبای آنها مثل چین، کره و آلمان به شدت به دنبال حضور در پروژه‌های آب و فاضلاب ایران هستند.

شعارسال: حمیدرضا جانباز در دومین همایش همکاری‌های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن، گفت: علی‌رغم اینکه ژاپنی‌ها حضور خوبی در منطقه در پروژه‌های آب و فاضلاب دارند، اما باید اذعان کرد که حضور مؤثری در پروژه‌های آب و فاضلاب ایران نداشته‌اند.

وی افزود: اگر ارتباطات ما با محوریت JCCME شکل گرفت، در این مرحله انتظار بر این است که ارتباطات ما به پروژه‌های مشترک تعریف و توسط بخش خصوصی ایران و ژاپن انجام شود.

جانباز تأکید کرد: وظیفه دولت، تسهیل در این امور است تا بخش خصوصی ایران بدون واسطه با شرکت‌های معتبر ژاپنی ارتباط برقرار کند. پس تأکید می‌کنم که ایران می‌تواند تولید مشترک و بازار مشترک با ژاپن داشته باشد و دولت می‌تواند زمینه‌ساز این موضوع باشد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور ادامه داد: صبر ما زیاد است، ما هنوز هم می‌توانیم منتظر ژاپن بمانیم. رقبای ژاپنی، چینی‌ها، کره‌ای‌ها، آلمانی‌ها به شدت دنبال این هستند که در پروژه‌های آب و فاضلاب ایران ورود کنند.

جانباز خاطرنشان کرد: بعد از سفر وزیر امور اقتصادی ایران به ژاپن و تعریف خط اعتباری مشترک، در حال حاضر باید در این خصوص فعال شویم و انتظار ما این است که سهم خوبی از خط اعتباری مشترک ایران و ژاپن به پروژه آب و فاضلاب اختصاص یابد.

وی افزود: بازار ایران، بازار بکری است و کار توأم برای شرکت‌های ژاپنی فراهم است، اما نباید فرصت را از دست داد.

وی تأکید کرد: دولت بخش خصوصی ایران را در ارتباط با بخش خصوصی ژاپن حمایت خواهد کرد تا ژاپنی‌ها هر چه سریع‌تر فعالیت خود را در ایران آغاز کنند، چون رقبا در حال ورود به ایران هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25اردیبهشت1395، کدخبر: 13950225000213: www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین