پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه کمربند فضای سبز در حال حاضر ۳۸هزار هکتار است، اظهار کرد: لازمه افزایش فضای کمربند سبز تهران، واگذاری زمین های مورد نیاز به شهرداری تهران است.

شعارسال: مجتبی عبدالهی افزود: در صورتی که وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها و مراتع، زمین های مورد نیاز را در اختیار شهرداری تهران قرار دهند، می توان طبق برنامه کمربند فضای سبز تهران را به توسعه پیش بینی شده رساند.

عبدالهی یکی ازاقدامات موثر شهرداری تهران را تکمیل کمربند شمالی تهران و یا دامنه های جنوبی البرز عنوان کرد و گفت: این پهنه از منتهی الیه منطقه چهار در شرق تهران تا منتهی الیه غرب تهران در منطقه ۲۲ در حال تکمیل است و البته سایر دستگاه ها نیز باید در این زمینه شهرداری تهران را یاری کنند.

معاون شهردار تهران افزود: دستگاه های مربوطه همچون وزارت نیرو می توانند در تامین آب و چاه مورد نیاز، شهرداری تهران را برای ایجاد کمربند فضای سبز یاری دهند، به طوری که اگر آب تامین شود، شهرداری تهران مسئولیت ایجاد تاسیسات را بر عهده می گیرد.

وی گفت : اگر زمین های جنوب تهران ، دامنه ها و اطراف کوه ها به شهرداری تهران واگذار شود بلافاصله با جنگل کاری به کمربند سیز تهران افزود می شود.

*مخزن سازی و انبار آب در دستور کار شهرداری تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اهمیت موضوع تامین آب در شهر تهران برای آبیاری بوستان ها و فضای سبز پایتخت ، اظهار کرد: مخزن سازی و انبار آب چند سال است که در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

عبداللهی گفت: کاهش منابع تامین آب به این معنا است که باید در مدیریت مصرف بهینه آب برنامه ریزی صورت گیرد و در این راستا شهرداری تهران نیز با شرکت آب و فاضلاب در خصوص تصفیه آب تهران و استفاده ا ز آب و فاضلاب تهران مذاکراتی را صورت داده است.

معاون خدمات شهری شهردای تهران با اعلام اینکه ساخت تصفیه خانه های تهران در دستور کار شهرداری است، تصریح کرد : مخزن سازی در سطح مناطق نیز در حال انجام است تا در تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشکلی در شهر تهران بوجود نیاید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 5 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 3606939 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین