پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه می گوید: وجود اختلاف میان کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، چرندیاتی است که از سوی اصلاح طلبان ساخته شده. او همچنین درباره اخبار مربوط به عدم شرکت محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در جلسات شورای وحدت اصولگرایان گفت: این موضوع کذب است؛ هم قالیباف و هم جلیلی در جلسات شرکت می کنند و هر دو به کار تشکیلاتی و وحدت اصولگرایان معتقد هستند.
شعارسال: حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه می گوید: وجود اختلاف میان کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، چرندیاتی است که از سوی اصلاح طلبان ساخته شده.

ترقی درباره اخبار مربوط به عدم شرکت محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در جلسات شورای وحدت اصولگرایان گفت: این موضوع کذب است؛ هم قالیباف و هم جلیلی در جلسات شرکت می کنند و هر دو به کار تشکیلاتی و وحدت اصولگرایان معتقد هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره اختلافات حجت الاسلام رئیسی و قالیباف در خصوص انتخابات سال 96 که اخیرا مطرح شده، نیز گفت: این موضوع صحت ندارد و این اختلافات چرندیاتی است که از سوی اصلاح طلبان ساخته شده است.

ترقی همچنین درباره اظهارات اخیر جلیلی علیه روحانی و ظریف و اینکه آیا او قصد کاندیداتوری دوباره در انتخابات را دارد یا خیر، گفت: هر کسی می تواند درباره عملکرد مسئولان اظهارنظر کند؛ نقدهای اخیر جلیلی هم هدف خاصی نداشته است.

این عضو ارشد حزب موتلفه افزود: هنوز 3 سال تا انتخابات ریاست جمهوری مانده و برنامه های اصولگرایان برای آن مشخص نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 3 دی 1397 ، کدخبر: 448433 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین