پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
براساس تصمیم شورا و شهرداري اراك عوارض ساخت و ساز در زمستان مشمول تخفيف نمي شود .

شعارسال: رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر اراك بيان كرد: تخفيف در بحث عوارض صدور پروانه ساخت ابتداي سال و به صورت پلكاني انجام گرفت و طبق تصميم اتخاذ شده در شهرداري اراك تخفيفي مجدد براي سه ماه پایاني سال قائل نخواهيم شد و براي رسيدن به بودجه درست و تسريع و تسهيل در امور، تخفيفات ابتداي سال اعمال مي شود .

ايرج رضايي اضافه كرد: با توجه به حجم سد معبر در اراك لازم است براي رسيدگي به اين وضعيت، ستادي تشكيل شود و موضوع به شكل ويژه پيگيري شود تا نارضايتي كسبه و مشكلات ترافيكي كاهش و تحت كنترل درآيد، همچنين لازم است بازار روزها نيز ساماندهي شود .

در اين جلسه پيمان رشيدي رييس كميسيون نظارت شوراي شهر اراك نيز با اشاره به اينكه تاكنون پيگيري هاي كميسيون در خصوص ايجاد بازار روز به هيچ نتيجه اي نرسيده است و لازم است كه شهروندان بدانند كه تلاش ها به جايي نرسيده است.

وی در خصوص وضعيت فعاليت اسنپ در اراك گفت: متاسفانه روند جذب راننده اسنپ در شهر مناسب نيست، همچنين مشخص نيست كه اسنپ زيرنظر كدام مجموعه است به همين دليل لازم است كه روابط عمومي شهرداري نسبت به اعتمادسازي و آگاهي بخشي اعلام كند كه آيا اسنپ زيرنظر شهرداري اراك قرارداد يا خير .

در اين جلسه پرداخت مبلغ ١٨ ميليون ٥٠٠ هزار ريال مساعدت مالي به مسجد وليعصر(عج) سنجان از محل رديف ٤١٧٠٢ ماده ١٧ مصوب سال ٩٧ شهرداري، پرداخت مبلغ ٤٨ ميليون و ٤٥٠ هزار ريال برابر قيمت فاكتور ارسالي در خصوص خريد سه دستگاه دوچرخه به جهت اهداي جوايز در برگزاري بزرگداشت روز ملي حمل و نقل از محل رديف ٥٠١٧٢٠٢ ماده ١٧ مصوب سال ٩٧ و پرداخت ٣٠ ميليون ريال به دكتر كزازي جهت همكاري در نامگذاري روز ملي اراك از محل رديف ٤١٧٠٢ ماده ١٧ به تصويب اعضاي شوراي شهر رسيد .

همچنين تهاتر املاك شهرداري به مبلغ ٤٥ ميليارد و ٦٠١ ميليون و ٣٠٠ هزار ريال با شركت جهاد نصر استان مركزي در قبال مطالبات مصوب شد .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 8دی1397 ، کدخبر: 9710-6584-5: www.markazi.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
شما گران نکنین خفیف پیشکشتون باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین