پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:طی دو ماه گذشته و در 30 مورد حادثه برف و کولاک، به یک هزار و 816 نفر از سوی هلال احمر زنجان امداد رسانی شد.

شعار سال: شهرام میرزایی اظهار داشت: طی دو ماه گذشته به 30 مورد حادثه برف و کولاک از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان خدمات رسانی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد حادثه دیدگان این حوادث یک هزار و 816 نفر بود که امداد رسانی لازم انجام شد، ادامه داد: 97 نفر نیز در پایگاه های امداد جاده ای و مساجد استان از سوی این جمعیت اسکان یافتند.

این مسئول با اشاره به وقوع یک مورد حادثه برف و کولاک در ابهر و پنج مورد در شهرستان ایجرود، افزود: همچنین در خدابنده چهار مورد،خرم دره یک مورد، طارم پنج مورد،زنجان شش مورد، ماهنشان پنج مورد و در مرکز استان سه مورد حادثه برف و کولاک به وقوع پیوست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد تیم های عملیاتی اعزامی برای خدمات رسانی به در راه ماندگان را 32 تیم عنوان کرد و گفت: در این ماموریت ها 29 آمبولانس،چهار خودروی نجات،دو خودروی کمک دار حضور یافتند.

میرزایی ادامه داد: با توجه به کاهش دمای هوا و افزایش برف و کولاک در اکثر نقاط استان، افراد سعی کنند در این ایام از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
وی افزود: در صورت سفر ضروری افراد باید مواد غذایی به خصوص مواد غذایی خشک همراه خود داشته و در صورت سفر با خودرو شخصی خودروی خود را از نظر معاینه فنی مورد بررسی قرار دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به آغاز طرح زمستانی در کشور، گفت: در این طرح 18 دستگاه آمبولانس،10 دستگاه موتور امدادی، شش دستگاه خودروی نجات، 14 دستگاه خودروی کمکدار امدادی، سه دستگاه خودروی چند منظوره آرگو و یک فروند بالگرد امداد بکارگیری شده است.
میرزایی بیان داشت: طرح ملی امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر با هدف افزایش آمادگی نیروها برای ارائه خدمات مطلوب و سریع و پاسخگویی به در راه ماندگان و آسیب دیدگان ناشی از تصادفات جاده ای است.
این مسئول ادامه داد: ارتقای سطح آمادگی و آگاهی عمومی در زمینه برخورد با حوادث و سوانح احتمالی با اطلاع رسانی مناسب و موثر و تلاش برای بهره برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی بالقوه و بالفعل مراکز استان ها از دیگر اهداف ترسیم شده این طرح است.
به گفته این مسئول، 16پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت و هشت پایگاه پشتیبان در شعب و مرکز جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا، تاریخ 17 دی 97، کد مطلب: 9404:www.mojerasa.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین