پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه سالجاری ۲۹۰ نفر به خیمه نمازهلال احمر و هزار و ۷۲۳ نفر به ایستگاه سلامت مراجعه کرده اند.

شعار سال: شهرام میرزایی افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه سالجاری۲۹۰ نفر به خیمه نمازهلال احمر استان زنجان مراجعه کرده اند و هزار و ۷۲۳ نفر به ایستگاه سلامت برای تست فشار خون و قند خون مراجعه کرده اند.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ۲۳ هزار و ۶۲۸ نفر به پست های ایمنی جمعیت هلال احمر استان زنجان مراجعه کرده اند و ۱۱ هزار و ۱۵۰ بروشور و نقشه بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۲ بسته اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

میرزایی تاکید کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی ۳۹ مورد حادثه طی ۸ روز گذشته دراستان زنجان رخ داده که ۲۶ مورد از این حوادث جاده ای، دو مورد برف و کولاک و ۱۱ مورد خدمات حضوری بوده است.

وی افزود: از ۲۶ مورد حادثه جاده ای ۱۹۴ نفر حادثه دیده بودند که ۶۵ نفر مصدوم بودند و به مراکز درمانی منتقل شدند و سه نفر هم سرپایی درمان شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اعزام ۵۴ تیم عملیاتی و ۱۴۴ نجاتگر و ۳۲ دستگاه آمبولانس و ۲۴ خودرو نجات در استان طی ۸ روز گذشته به جاده های استان خبر داد.

میرزایی گفت: در بحث برف و کولاک یک تیم عملیاتی به ۲۴ نفر مسافر در راه مانده در خدابنده در مسجد فاطمه زهرا و موسی بن جعفر اسکان دادندو به شش نفر هم در طارم اسکان داده شدکه این مسافران به علت نقص فنی خودرو دچار مشکل شده بودند که امداد گران هلال احمر کمک کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی ایاقلیق، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396، کد مطلب: 44263، www.oyaglig.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین