پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، چند پروژه گازرسانی در استان کرمان با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.
شعار سال: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، چند پروژه گازرسانی در استان کرمان با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

 حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: روز دوشنبه (یکم بهمن‌ماه)، با حضور اسحاق جهانگیری و جمعی از مسئولان کشوری، خط لوله انتقال گاز کهنوج- جیرفت به همراه سه شهرستان و ۷۸ روستا، ۲ شهرک صنعتی و یک جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) در جنوب استان کرمان افتتاح می‌شود و مردم خونگرم این مناطق از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: با افتتاح پروژه گازرسانی به شهرستان‌های جیرفت، نرماشیر، فهرج و دو شهرک صنعتی جیرفت و بم، زمینه بهره‌مندی بیشتر مردم جنوب و شرق استان کرمان از نعمت گاز فراهم می‌شود.

به گفته تربتی، خط لوله ۲۰ اینچی انتقال گاز کهنوج- جیرفت به طول تقریبی ۷۱ کیلومتر از نیروگاه شهر کهنوج آغاز و در ادامه از مناطق فاریاب و عنبرآباد عبور کرده و تا شهر جیرفت ادامه می‌یابد و افزایش بهره‌مندی مناطق شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی را به همراه دارد.

معاون وزیر در امور گاز ادامه داد: با افتتاح خط لوله یادشده، ظرفیت انتقال گاز تا ۷ میلیون مترمکعب در روز افزایش یافته و در نتیجه، گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و صنعتی این منطقه از استان کرمان، سرعت بیشتری می‌گیرد.

شایان یادآوری است که هم‌اکنون ۵۰ شهر و ۹۵۹ روستا در استان کرمان به شبکه سراسری گاز متصل هستند و از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 30 دی 1397، کدخبر: 6804019 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین