پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۹۰۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۲
رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی از رشد تصاعدی کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه خبر داد.

شعارسال: حجت‌الاسلام حسن خیری در نخستین همایش تخصصی تعالی و تحول در علوم انسانی و آشنایی استادان با روش اجرایی کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد با یادآوری مطالبه مقام معظم رهبری درباره برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی این مطالبه رهبری که بر زمین مانده بود را با انتخاب حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه به‌عنوان معاون علوم انسانی اجرایی کرد.

وی با بیان برنامه، اهداف و فعالیت‌های صورت گرفته توسط دانشگاه آزاد در حوزه کرسی‌های نظریه‌پردازی و ترویجی، اظهار کرد: این برنامه در حالی در ۱۲ استان اجرا شده که تعداد کرسی‌های آزاداندیشی به صورت تصاعدی رشد داشته‌اند.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مخاطب اصلی ما جوانان هستند، افزود: با آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی با استفاده از چشم‌انداز بیانیه مقام معظم رهبری، امیدوارم رسالت خود را ‌به‌خوبی ایفا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد نیز گفت: در دوره جدید دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت علوم انسانی و هنر به حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه سپرده شده تا با توجه به شخصیت علمی، دانشگاهی و حوزوی وی، تحولی ویژه در حیطه علوم انسانی در دانشگاه صورت گیرد.

علی سروری‌مجد با بیان اینکه سه استان خراسان، قم و اصفهان قطب‌های علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده‌اند، با بیان نقش مهم وحدت حوزه و دانشگاه و ایجاد دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، ابراز امیدواری کرد که ایجاد این دبیرخانه آثار و ثمرات ارزشمندی به همراه داشته باشد.

وی حضور ۵۳ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی را ظرفیت عظیمی دانست که می‌تواند در تعالی و ارتقای علوم انسانی مثمر باشند.

این همایش با هدف آشناسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها با چیستی، چرایی و چگونگی برگزاری کرسی‌های ترویجی نقد و مناظره و تخصصی نظریه‌پردازی همت معاونت فرهنگی دانشجویی (پژوهشکده مطالعات اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی) و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:29بهمن1397 ، کدخبر: 361829: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین