پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
معاون اسبق وزارت صنعت گفت: دولت به توصیه‌های کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی گوش نمی‌دهد. در حال حاضر بازار به حال خودش رها شده و به تبع سیاست‌های غیرکارشناسی دولت، به رویه‌های دهه اول انقلاب با نواقص بیشتر برگشته‌ایم‌.وی افزود: اگر رویه‌های فعلی در اقتصاد اصلاح نشود، سال آینده سال اقتصادی ناگواری را در پیش خواهیم داشت‌. مگر اینکه دولت گوش شنوا داشته باشد و افراد کارآمد، خوش فکر و شجاع را به کار بگیرد.

شعار سال: امیررضا واعظی‌آشتیانی معاون اسبق وزارت صنعت اظهار کرد: دولت به توصیه‌های کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی گوش نمی‌دهد. در حال حاضر بازار به حال خودش رها شده و به تبع سیاست‌های غیرکارشناسی دولت، به رویه‌های دهه اول انقلاب با نواقص بیشتر برگشته‌ایم‌.

وی افزود: اگر رویه‌های فعلی در اقتصاد اصلاح نشود، سال آینده سال اقتصادی ناگواری را در پیش خواهیم داشت‌. مگر اینکه دولت گوش شنوا داشته باشد و افراد کارآمد، خوش فکر و شجاع را به کار بگیرد.

معاون اسبق وزیر صنعت بیان کرد: تا زمانی که کلید سازمان و بودجه در دست نوبخت قرار دارد، نمی‌توان به اصلاح رویه‌ها امیدوار بود. با این حال انتظار داریم که دولت هرچه زودتر به توصیه‌های کارشناسان در مورد مسائل مختلف اقتصادی توجه کند تا دست کم وضعیت بازار کالاهای اساسی از این بدتر نشود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90 اقتصادی تاریخ انتشار 8 اسفند 97، کد خبر: 2117896، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین