پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
اینک که در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گیلان هستیم بهتر است سالاری گزارشی از عملکرد خود در استان دهد که به غیر از اشتغال زایی برای ۴ بخشدار غیر مستخدم، چند نفر را بکار مشغول ساخته است.

شعارسال: گیلانیان مردمی شریف و پایبند به اصول و در حسن معاشرت زبانزدند و اگرچه در استقبال از مهمانان خود ید طولایی دارند اما همسو با آن نیز مردمی آگاه به مسایل محسوب می گردند. در آستانه سفر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان گیلان که اساسا با محوریت افتتاح خط راه آهن انجام می شود تلاش دولتی ها برای افتتاح پروژه های دیگر در جریان است. این در حالی است که پس از ایام دهه فجر عموما پروژه افتتاح نشده دیگری باقی نماند و فشار مسئولان دولتی برای پروژه یابی، ظن افتتاح مجدد پروژه های قبلی را در افکار عمومی متبادر می سازد.

مصطفی سالاری که در جهت احیاء جایگاه از دست رفته اش است، تلاش می نماید تا با پشتیبانی کامل از تیم ریاست جمهوری مستقر در استان فضا را به نفع خود تلطیف نماید و با انتصاب فرزند یکی از سرداران شهید به سمت مدیرکلی نوسازی و تحول اداری استانداری فضای منفی ایجاد شده ناشی از عزل و برکناری فرزندان شهید را از پست های مدیریتی از خود دور کند اما با این حال رویه ها و برخورد های دوگانه وی هنوز بعنوان سوال جدی در افکار عمومی مطرح است.

چگونه استاندار گیلان ۵ نفر غیر مستخدم را علیرغم قوانین و تصویبنامه حسن روحانی بعنوان رئیس شورای عالی اداری در مشاغل مدیریتی منصوب نمود و در تلاش است با تبعیض، مجوز قراردادی نمودن ایشان را از سازمان امور استخدامی اخذ نماید؟ و از سوی دیگر نسبت به بکارگیری های بدون ضابطه از برخی دستگاه ها گلایه می نماید؟

مجموعه اقدامات سالاری به ویژه به جای نظارت بر عملکرد دستگاهها، اهتمام به صدور بخشنامه هایی که یا وی متولی آن نیست و یا بطور مشابه مصوبات ملی درباره آن وجود دارد این سوال را به وجود می آورد که چرا استاندار گیلان باید زمان خود را صرف موضوعات موازی نماید؟ و آیا بهتر نیست به جای مرجعیت صدور دستورالعمل کمی هم به نظارت و ارتقای عملکرد را چراغ راه خود گرداند؟

اینک که در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گیلان هستیم بهتر است سالاری گزارشی از عملکرد خود در استان دهد که به غیر از اشتغال زایی برای ۴ بخشدار غیر مستخدم، چند نفر را بکار مشغول ساخته، البته نه از آن اشتغال زایی که از طریق پرداخت وام آمار سازی می شود بلکه اشتغال واقعی که مردم آن را حس کنند.

آقای استاندار به مردم که نه اما حداقل به رئیس جمهور پاسخ دهند که برای تعیین تکلیف کارگران کشتارگاه پرندک خزر که بیش از ده روز است در مقابل استانداری تجمع می کنند و شعار استاندار حمایت حمایت… سر می دهند چه کرده اند؟ و اگر نمیدانید موضوع ایشان چیست، باید بدانید که ناهماهنگی بین سه دستگاه دولتی بانک کشاورزی استان، تامین اجتماعی استان و امور مالیاتی استان، مسبب بلاتکلیفی دو ساله این کارگران است.

آقای رئیس جمهور اگر غیر از اینکه: "مردم کمک کنند تا شما به اهدافتان برسید” هدیه ای برای مردم شریف گیلان دارید خوشحال می شویم بقول استاندارتان: "عظمت ایران را در گیلان” ببینیم دقیقا چه هدیه ای است؟!


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان، تاریخ انتشار : 14اسفند 97، کد خبر: 31990،www.rooydadegilan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین