پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۱۹۵۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال گذشته 70 میلیون دلار ارزآوری از محل صادرات محصولات و صنایع معدنی استان قزوین به کشورهای ترکیه، امارات و عراق حاصل شد.

شعارسال: علی پرزحمت افزود: با توجه به ظرفیت بالای استان قزوین در حوزه معادن باید طبق توصیه مقام معظم رهبری برای فرآوری محصولات معدنی و جلوگیری از خام فروشی اقدام کرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا معدن مس کاتدی طارم در استان قزوین به مرحله بهره برداری رسیده است و امیدواریم اوایل سال آینده با حضور مقامات عالی رتبه کشوری افتتاح شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین همچنین از سرمایه گذاری ترکیه در مجموعه معادن سرب و روی جنوب بوئین زهرا خبر داد و گفت:استان قزوین خواستار سرمایه گذاری مشترک ترک ها در حوزه معادن در داخل استان است.

وی گفت:از معادن سرب و روی منطقه بوئین زهرا در سال گذشته 25 میلیون دلار صادرات به کشور ترکیه انجام شده است و این منطقه پتانسیل بالایی در این زمینه دارد.

پرزحمت اضافه کرد: امیدواریم با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت بانکها در پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری شاهد رشد و رونق بیشتری در حوزه معادن استان قزوین باشیم.

استان قزوین 55 معدن فعال دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:22اسفند1397 ، کدخبر: 83241802: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین