پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
مسئول بسیج سازندگی البرز گفت: کانون شهید سبحانی ناحیه امام حسین (ع) کرج واقع در سه راه رجایی شهر، همه روزه از ساعت هشت صبح الی 16 عصر پذیرای کمک های مردمی از جمله پتو، پوشاک و مواد غذایی کنسرویی خواهد بود.

شعار سال: مسئول بسیج سازندگی البرز درباره خدمات جهادگران استان همزمان با ایام نوروز گفت: 68 گروه جهادی در حال اعزام به مناطق محروم از پیش تعیین شده بودند اما سیل گلستان مسیر خدمت رسانی جهادگران را تغییر داد.

علی ترکاشوند با اشاره به اینکه سیل گلستان اولویت و برنامه های بسیج سازندگی البرز را به مسیر کمک رسانی به این استان تغییر جهت داد، افزود: در حال حاضر اولویت و دغدغه ما امداد به سیل زدگان شده است زیرا متاسفانه علاوه بر شهر آق قلا با آسیب فراوانی همراه شده است شهر گلستان نیز با آبگرفتگی شدید مواجه است.

وی اظهار داشت: بارندگی های پیش رو، آب گرفتگی را در گلستان همانند دیگر استان ها تشدید خواهد کرد در نتیجه سمت و سوی کمک های بسیج سازندگی به سمت سیل زدگان است و در حال حاضر اقلام کنسرو، پوشاک و مایحتاج اولیه آماده و در آستانه اعزام هستند.

ترکاشوند تصریح کرد: با دستور سردار مولایی فرمانده سپاه البرز، تمامی امکانات لشکر و آماد و پشتیبانی در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفته است تا اعزام کمک ها به استان گلستان در اسرع وقت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت بسیج سازندگی البرز در نوروز 98، همراهی با مردم استان گلستان است، گفت: در حال حاضر بحث اعزام نیرو به این خطه مطرح نیست و تا زمانی که آبهای سطح خارج و شرایط تثبیت نشود حضور نیروی انسانی کارساز نخواهد بود.

ترکاشوند افزود: متاسفانه برای بحران هایی اعم از سیل سیجان در البرز، زلزله ورزقان تبریز، زلزله کرمانشاه و سیل گلستان برنامه مدون و منظمی از سمت مدیریت بحران کشور مشاهده نشد و نسبت به مشکل کنونی استان گلستان توجه و تدبیری نشده است که اگر روزی سیل جاری شود چگونه می توان آبهای سطحی را به خارج از شهر هدایت کرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه با هر اتفاقی که در کشور رخ می دهد مسئولین غافلگیر می شوند و ظاهرا غافلگیری مسئولین پایانی ندارد، در حال حاضر ما کمک های دولتی را فارغ از امداد دستگاه های دولتی جمع آوری می کنیم.

ترکاشوند در خاتمه تصریح کرد: کانون شهید سبحانی ناحیه امام حسین (ع) کرج واقع در سه راه رجایی شهر، همه روزه از ساعت هشت صبح الی 16 عصر پذیرای کمک های مردمی از جمله پتو، پوشاک و مواد غذایی کنسرویی خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تیتریک، تاریخ 4 فروردین 98، کد مطلب: 160455: www.titre1.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین