پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
محمدحسین قربانی با اشاره به جلساتی که با کانون کارگران بازنشسته تهران داشته است گفت: در این جلسات بسیاری از مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و از اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادند متوجه شدم که رفتار دولت باعث شده تا سازمان تامین اجتماعی با مشکلات بسیاری رو به رو شود.
شعار سال : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: اینکه امروزه بدهی دولت به تامین اجتماعی از مرز 180 هزار میلیارد تومان گذشته ناشی از بی‌توجهی به دریافت مطالبات در سالهای قبل بوده و اگر همان موقع تامین اجتماعی، بدهی‌اش را از دولت دریافت کرده بود، امروز رقم بدهی به این مقدار نمی‌رسید.
محمدحسین قربانی با اشاره به جلساتی که با کانون کارگران بازنشسته تهران داشته است گفت: در این جلسات بسیاری از مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و از اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادند متوجه شدم که رفتار دولت باعث شده تا سازمان تامین اجتماعی با مشکلات بسیاری رو به رو شود.
وی با انتقاد از اینکه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی ارتباط کمی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند، گفت: شاید اگر شرایط کارگران و بازنشستگان را بدانیم، هنگام دفاع از منافع کارگران بهتر بتوانیم موضع‌گیری کنیم.
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه 97 دولت را مکلف کرده بود مبلغ 50 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی را بپردازد، گفت: مدیران تامین اجتماعی باید با جدیت به دنبال اجرایی کردن مصوبات قانونی باشند. وقتی مجلس تصویب کرد که دولت 50 هزار میلیارد تومان از بدهی تامین اجتماعی را بپردازد، این دیگر از وظایف مسئولان تامین اجتماعی است که مکاتبات مستمر و رایزنی فراوانی داشته باشند تا طلب خودشان را از دولت بگیرند زیرا مجلس کار خودش را انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه بدهی کلان دولت به تامین اجتماعی باعث نگرانی بسیار زیاد جامعه کارگری به ویژه بازنشستگان شده است، گفت: نمایندگان کارگری و بازنشستگان آمار و اطلاعات درستی در زمینه بدهی دولت به تامین اجتماعی دارند و همین تسلط آنها نشان می‌داد که به درستی صاحب تامین اجتماعی هستند زیرا با دقت از همه اتفاقاتی که برای تامین اجتماعی رخ داده، خبر دارند و می‌توانند آن مطالب را تشریح کنند.
قربانی خواستار ارتباط بیشتر نمایندگان کارگران و بازنشستگان با مجلس شورای اسلامی شد و گفت: آن چیزی که باعث نگرانی کارگران می‌شود، شاید در اولویت اول مجلس نباشد به همین دلیل از نمایندگان کارگران انتظار داریم نگرانی‌های خود را با کمیسیون‌های مجلس در میان بگذارند تا در صورت نیاز بتوانیم نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کنیم.
وی با انتقاد از کارگران و بازنشستگانی که گمان می‌کنند مجلس علیه آنان تصمیم گرفته است، گفت: تشکل‌های کارگری و بازنشستگی تامین اجتماعی باید دایم اخبار مجلس شورای اسلامی را رصد کنند و در جریان دستور جلسات مجلس باشند تا هر گاه که مصوبه‌ای متوجه کارگران یا سازمان تامین اجتماعی می‌شد، به سرعت با نمایندگان مجلس ارتباط برقرار کنند و رایزنی‌های لازم را انجام دهند و اطلاعات خود را در اختیار مجلس قرار دهند تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار : 6 فروردین 1398، کدخبر:743393،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
دولت توانایی پرداخت طلب خودش رو نداره اگر بخواد پرداخت کنه باید پول چاپ کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین