پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
فارس وضعیت حضور یا عدم حضور استانداران و شهرداران مراکز استان‌های سراسر کشور در محل خدمت را بررسی کرد تا کسانی که تعطیلات را در خارج از کشور سپری کرده و کسانی که در حال خدمت‌رسانی به مسافران و سیل‌زدگان بودند مشخص شوند.

شعار سال: استاندار گلستان‌ برکنار شد؛ این تیتری بود که از عزل سیدمناف هاشمی خبر می‌داد، استانداری که به گفته وزیر کشور در میان بحران سیل در گلستان به خاطر مشکلات خانوادگی به آلمان سفر کرده بود.

ساعاتی بعد اخباری در فضای مجازی پخش شد کهاز ۳۱ استاندار کشور ۲۰ استاندار تعطیلات نوروزی را خارج از کشور سپری می‌کنند ومنافهاشمی بد‌شانس بوده که در گلستان سیل آمده است.

خبرگزاری فارسحضور یا عدم حضور استانداران و شهرداران مراکز استان‌های سراسر کشور در ایام پر تلاطم نوروز 98 در قالب یک گزارش بررسی کرد:

ردیفنام استاناستاندار کجا بود؟شهردار مرکز استان کجا بود؟
1آذربایجان شرقیتبریزتبریز
2آذربایجان غربیارومیهارومیه
3اردبیلاردبیلاردبیل
4ایلامایلامفرانسه!
5اصفهاناصفهاناصفهان
6البرزکرجکرج
7بوشهربوشهربوشهر
8تهرانتهرانتهران
9چهارمحال و بختیاریشهرکردشهرکرد
10خراسان جنوبیبیرجنداز اول فروردین مرخصی (یاسوج)
11خراسان رضویمشهدمشهد
12خراسان شمالیبجنوردبجنورد
13خوزستاناهوازاهواز
14زنجانزنجانزنجان
15سمنانسمنانسمنان
16سیستان و بلوچستانزاهدان (دو روز مرخصی مشهد)زاهدان
17کرمانکرمانکرمان
18فارسشیرازروز سیل بازگشت (مرخصی در تهران)
19قمقماز سوم فروردین در قم
20قزوینقزوینقزوین
21کردستانسنندجسنندج
22کرمانشاهکرمانشاهکرمانشاه
23کهگیلویه و بویراحمدیاسوجیاسوج
24گیلانرشترشت
25گلستانآلمان!(عزل شد)گرگان
26لرستانخرم‌آبادخرم‌آباد
27مازندرانساریساری
28مرکزیاراکاراک
29هرمزگانبندرعباسبندرعباس
30همدانهمدانهمدان
31یزدیزدشهردار ندارد!


همه استانداران و شهرداران به جز سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان و طالب صادقیان شهردار ایلام که در مسافرت خارج از کشور به سرمی‌برد، در ایام نوروز در محل خدمتشان به مسافرین نوروزی خدمت رسانی می‌کردند. یک‌ منبع آگاه از سفر خانوادگی صادقیان شهردار ایلام به فرانسه خبر داده است.

شهردار شیراز نیز تا قبل سیل سهمگین این شهر در تهران به سر می‌برد که به گفته دادستان شیراز روز حادثه با وی تماس گرفته شده و تا عصر روز پنجم فروردین در محل حادثه حاضر می‌شود. شهردار بیرجند نیز از روز‌های آغازین سال نو در مرخصی است.

گرچه این دو شهردار در داخل کشور به مرخصی رفته‌اند اما به خاطر حجم بالای مسافر در ایام نوروز علی‌الخصوص برای شهر توریست‌‌پذیری مانند شیراز حضور شهردار در شهر ضروری به نظر می‌رسید.

در این میان استاندار‌ها، فرمانداران و شهرداران بسیاری نیز در آغازین روز‌های سال 98 خود در دل حوادث، علی‌الخصوص در سیل‌ روزهای اخیر استان‌های شمالی، غربی و جنوبی حضور فعال داشتند و چه بسیار مدیرانی که خود چکمه‌پوش و در زیر باران روزهای سخت استانشان را سپری می‌کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 7 فروردین 98، کد خبر: 13980107000694، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
چقدر خوش شانس بودن اونایی که رفتن مسافرت :)))))
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین