پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
سفیر نروژ در ایران با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات استان تهران ضمن اعلام همدردی با هموطنان آسیب دیده از سیل در مناطق مختلف کشور از تلاش های داوطلبان و‌ نجاتگران جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.

شعار سال: «لارس نوردرم» گفت: پیگیر ارسال کمک به مناطق سیل زده از انجمن های بشردوستانه نروژ هستیم.
سفیر نروژ در ایران با تقدیر از خدمات و تلاش های شبانه روزی داوطلبان و نجاتگران جمعیت هلال احمر در استان های گرفتار در سیل، در خصوص دیدارهای دیگری که با مقامات ملی و بین المللی در ایران برای کمک به هموطنان متاثر از سیل انجام شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
در این دیدار حسن فراهانی رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات نیز ضمن تشکر از توجه دولت و ملت نروژ به موضوع سیل اخیر در ایران از خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح بخصوص سیل اخیر گزارشی را ارائه کرد.
وی همچنین با اشاره به تحریم هایی که موجب سخت شدن مسیر کمک های بین المللی به هلال احمر ایران شده است، اضافه کرد این تحریم ها فشار بر مردم و به خصوص آسیب دیدگان سوانح را افزایش داده است.
شهرستان شمیرانات در شمال شرقی شهر تهران واقع شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 11 فروردین 98، کد مطلب: 83261096: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین