پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از آماده باش همه نیروهای عملیاتی این وزارتخانه برای خدمت‌رسانی به مردم کشور خبر داد و گفت: تاخیر و کنسلی پروازها به دلیل بدی شرایط آب و هوایی رخ داده است.

شعارسال:پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژادبه تشریح وضعیت فرودگاه‌های کشور پرداخت و گفت: فرودگاه خرم‌آباد اکنون به علت آب‌گرفتگی غیر عملیاتی است. پروازهای فرودگاه سنندج نیز به علت بدی آب‌وهوا باطل شده است.
وی افزود: فرودگاه ایلام بعد از برقراری ارتباطات، عملیاتی شده و ماباقی فرودگاه‌های کشور نیز عملیاتی هستند. تاخیر و کنسلی پروازها نیز به علت بدی آب‌وهوا رخ داده است.

15
محور شریانی و 28 محور غیر شریانی مسدود است


آدم‌نژاد با اشاره به مسدود بودن 15 محور شریانی و 28 محور غیر شریانی گفت: تا این لحظه محورهای شریانی هراز- چالوس، یاسوج-شیراز، آق‌قلا-گرگان، اهرم-فراشبند، جاده قدیم خرم‌آباد-پلدختر، آزادشهر-شاهرود، ایلام-مهران، خرم‌آباد-کوهدشت، دره‌شهر-پل‌دختر، دورود-ازنا-شازند، حمیل-ایلام، پلدختر-کوهدشت و قدیم تهران-ساوه مسدود هستند.
وی ادامه داد: همچنین انسداد محورهای غیر شریانی اولنگ-شاهرود، شمشک-دیزین، پونل-خلخال، سی‌سخت-پادنا، گنجنامه-تویسرکان، سروآباد-پاوه، وازک-بلده، قدیم بستان-چذابه، چلگرد-صمصامی، آق‌قلا-عطاآباد، بندرترکمن-سه‌راهی یساقی، دیباج-گلوگاه، گمیشان-خواجه نفس و طرود-معلمان را نیز شامل می‌شود.

**
سفرهای ریلی به سمت جنوب باطل شده اند


معاون وزیر راه و شهرسازی از انسداد مسیر ریلی تهران-جنوب در ناحیه لرستان به دلیل ریزش کوه و رانش زمین خبر داد و گفت: سفرها به سمت جنوب و بلعکس تا اطلاع ثانوی باطل شده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین خطوط ریلی در بیشه‌قارون، سپیددشت و چمسنگرد دچار آسیب شده‌اند.

**
مشکل خاصی در بنادر وجود ندارد


آدم نژاد درباره بنادر کشور نیز گفت: اکنون هیچ مشکل خاصی در بنادر کشور وجود ندارد و دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب نیز به منظور لایروبی رودخانه گرگان‌رود به استان گلستان اعزام شده‌اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در آستانه روز طبیعت و با توجه به بارش‌های اخیر، همه نیروهای عملیاتی این وزارتخانه برای خدمت‌رسانی و تسهیل سفر مردم آماده هستند و علاوه بر آن از همه توان بخش‌های دولتی و خصوصی استفاده می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار 13 فروردین 98 ، کد خبر: 83262276 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین