پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی معتقد است که مسعود کرباسیان وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی، او را ناجوانمردانه از سمت خود در مدیریت عاملی سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک سپه برکنار کرده است.

شعارسال:  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی معتقد است که مسعود کرباسیان وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی، او را ناجوانمردانه از سمت خود در مدیریت عاملی سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک سپه برکنار کرده است.

علی عسکری دوم مهرماه سال 88 به ریاست سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد و با انتقال دولت به حسن روحانی در سال 92 وزیر امور اقتصادی و دارایی وقت او را در این سمت ابقاء کرد.

گفته می‌شود عسکری از دوستان طیب نیا بوده که وقتی طیب نیا با فشار پاستور مجبور شد او را برکنار کند، به مدیرعامل بانک سپه دستور داد تا عسکری را در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌های خود به کار گیرد.

عسکری 27 آذرماه سال 94 به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید معرفی شد اما در نهایت 25 دیماه سال 96 و با حکم مدیرعامل بانک سپه، از این سمت برکنار و به جای او احمد ابراهیمی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

علی عسکری گفت کرباسیان او را عزل و ناجوانمردانه جابجا کرد!

وی در توضیح اینکه چرا برداشتن او از مدیریت هلدینگ امید ناجوانمردانه بوده، اذعان داشت: "دلیلی نداشت من را از این سمت برکنار کند، فردی که بعد از من هم به هلدینگ امید آمد، اصلا این کاره نبود!"


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار: 19فروردین 1398 ، کدخبر: 2118448،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین