پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اقدام ایالات متحده آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی را محکوم کرد.

شعارسال: علی محمد احمدی در روز پاسدار با حضور در جمع سبزپوشان سپاه فتح استان ضمن تبریک این روز، افزود: دشمنان به دلیل ترس از عظمت و تاثیرگذاری این نظام و انقلاب در جهان و منطقه دنبال منزوی کردن آن هستند ولی خوب می‌دانند که راه به جایی نخواهند برد.

وی اظهار کرد: سپاه نیرویی توانمند، مقتدر و مردمی است که در همه عرصه ها پا به پای دولت در جهت توسعه و تعالی کشور گام بر می‌دارد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما پیش از این در زمینه های مختلف با مجموعه سپاه پاسداران همکاری داشتیم و پس از این، این همکاری بیشتر خواهد شد و همگان بدانند که دولت و سپاه در کنار یکدیگر به مردم خدمت خواهیم کرد و خدمتگذار آن ها خواهیم بود.

احمدی در خصوص اقدام خصمانه دولت امریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی تصریح کرد: آمریکا از همان آغاز انقلاب اسلامی، با نظام، انقلاب و سپاه کشور عناد داشته زیرا منافع آنها در خطر بوده و این سپاه پاسداران است که در همه برهه ها و عرصه ها در مقابل زیاده خواهی های آنها ایستاده است، اما آنها غافل از آن بوده که سپاه از بطن ملت ایران و مورد لطف آنهاست و جزو فرزندان این ملت بوده و یکی از استوانه های اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان قطعا بدانند این تصمیمات و اقدامات و حرکت های سخیفی که ایجاد کرده‌اند، هیچگونه خللی در اراده دولت و ملت ایران به سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایجاد نخواهد کرد، بلکه موج جدید توطئه دشمن زمینه وحدت و انسجام ملی بیشتر خواهد شد و همه نیروهای انقلاب و فرزندان این کشور را در کنار هم برای استقلال و پیشرفت این کشور قرار خواهد داد.

احمدی اقدام سخیف و زشت آمریکا را محکوم و اضافه کرد: ایالات متحده که خود پرورش دهنده و حمایت کننده گروههای تروریستی در جهان است در حقیقت برای خوش خدمتی به رژیم منحوث صهیونیست دست به این اقدام پلید زده است و یقینا سودی نخواهد برد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21فروردین1398 ، کدخبر: 98012108073: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
ما همه پاسدار سپاهیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین