پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
مدتی پیش، بعد از برخی بی‌اخلاقی‌ها در مجلس شورا، شنیده‌شد که شورای نگهبان در صدد است تا نامزدهای نمایندگی را به اخلاق و آداب نیز بیازماید.البته پیش از تدریس ترمینولوژی سیاست و اقتصاد ، تدریس بدیهیاتی از منافع ملی و وحدت سرزمینی و یکپارچگی قومی و امنیت پایدار ایرانی هم لازم است.
شعار سال:مدتی پیش، بعد از برخی بی‌اخلاقی‌ها در مجلس شورا، شنیده‌شد که شورای نگهبان در صدد است تا نامزدهای نمایندگی را به اخلاق و آداب نیز بیازماید. مرحبا اگر چنین بشود!

‎ اما بیش از هر نماینده‌ای، خطبا هستند که بنا به ذات امامتشان هفتگی سخن می‌گویند و از قضا در هر موضوعی نیز‎.
‎آیا مناسب نیست که حداقلی از کلمات در ترمینولوژی سیاست و اقتصاد برای این بزرگواران نیز تدریس شود؟ مثلا این عزیزان بدانند سوئیفت یعنی چه؟ پولشویی به چه معنی‌ست؟ دورزدن تحریم هزینه‌هایش چیست؟…. و خلاصه نعمت چیست ونقمت کدام‌است!؟

البته پیش از تدریس ترمینولوژی فوق،  تدریس بدیهیاتی از منافع ملی و وحدت سرزمینی و یکپارچگی قومی و امنیت پایدار ایرانی هم لازم است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار:5اردیبهشت1398،کدخبر:608910،www.khabaronline.ir





اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین