پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
افشار خسروی‌زاد دادستان ایلام، با اشاره به بازداشت تعدادی از مدیران استان اظهار داشت: پرونده متهمان اخلال در بازار مرغ ایلام، در دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود. قانون‌گذار به صراحت در راستای اجرای قانون مبارزه با اخلالگران اقتصادی سکوت مدیران را مشارکت در جرم می‌داند.وی تاکید کرد: ما تا پای کار آمدن اتحادیه مرغداران اجازه صادرات مرغ از استان را نخواهیم داد،
شعار سال : دادستان ایلام گفت: اهمال در وظیفه مدیران مخل بازار مرغ محرز است، وقتی مدیر در به تاراج رفتن بیت‌المال سکوت می‌کند، به متهم کمک کرده و این، مشارکت در جرم است.

 افشار خسروی‌زاد دادستان ایلام صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار که در استانداری ایلام برگزار شد، با اشاره به بازداشت تعدادی از مدیران استان اظهار داشت: پرونده متهمان اخلال در بازار مرغ ایلام، در دادگاه انقلاب رسیدگی می‌شود.

وی افزود: تنها ایراد کار دادستانی این است که قرار تخفیف صادر و افراد را آزاد کرده، در حالی که از مرکز در این خصوص تذکر داده شده است.

دادستان ایلام تصریح کرد: اهمال در وظیفه این مدیران محرز است، وقتی مدیر در به تاراج رفتن بیت‌المال سکوت می‌کند به متهم کمک کرده و این مشارکت در جرم است. نهایت حرمت و حفظ جایگاه مدیران را اعمال کرده‌ایم. اگر سخت‌گیری می‌کردیم، امروز برخی از مدیران در این جلسه حاضر نبودند.

خسروی زاد خاطرنشان کرد: آیا توانایی اداره‌ چند مرغداری در داخل استان وجود ندارد؟ قانون‌گذار به صراحت در راستای اجرای قانون مبارزه با اخلالگران اقتصادی سکوت مدیران را مشارکت در جرم می‌داند.

وی اضافه کرد: مرغدارانی که ارز 4200 تومانی دولتی گرفتند، چرا مرغ عرضه نمی‌کنند؟ وقتی تسهیلات به مرغدار پرداخت شده، باید زودتر اقدام می‌کردند.

خسروی زاد تاکید کرد: وقتی 70 درصد تولید مرغ استان مازاد بر مصرف داخلی است، چرا با سوء مدیریت الان با کمبود مواجه شده‌ایم؟

وی اظهار داشت: کشتارگاه نمی‌تواند تعطیل شود، مسببین اخلال در نظام اقتصادی دستگیر می‌شوند و کارگران باید به کار خود ادامه دهند. تا راه‌اندازی کشتارگاه، مرغ مصرفی استان باید از استان‌های همجوار تامین شود.

خسروی زاد تاکید کرد: مرغدارانی که مرغ عرضه نمی‌کنند تعزیرات به عنوان احتکار با آنها برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: ما تا پای کار آمدن اتحادیه مرغداران اجازه صادرات مرغ از استان را نخواهیم داد، قانون برای ما فصل‌الخطاب است و اجازه تخطی از آن را نمی‌دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:8 اردیبهشت1398،کدخبر:13980208000636،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین