پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۰۶۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۸
محمد حسینی صبح چهارشنبه در نشست با معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان جم ظرفیت‌های خوبی برای توسعه تحصیلات تکمیلی دارد و امیدواریم این مهم هر چه زودتر محقق شود.

شعارسال:  فرماندار شهرستان جم گفت: رشته‌های تحصیلات تکمیلی در پیام نور جم اضافه شود.

 محمد حسینی صبح چهارشنبه در نشست با معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان جم ظرفیت‌های خوبی برای توسعه تحصیلات تکمیلی دارد و امیدواریم این مهم هر چه زودتر محقق شود.

حسینی با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی رشته‌های دانشگاهی برای جذب سلایق مختلف ضرورتی انکار ناپذیر است تصریح کرد: شهرستان جم به دلیل میزبانی و همجواری صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی، نیازهای تخصصی ویژه‌ای متناسب با صنعت دارد و باید رویکردهای دانشگاه پیام نور در ارائه رشته‌ها، متناسب با نیاز شهرستان باشد.

وی عملکرد دانشگاه پیام نور در بحث زیرساخت‌های آموزشی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: لازم است با افزایش تجهیزات و امکانات آموزشی، شرایط تحصیلی مطلوب‌تری برای دانشجویان فراهم کرد تا شاهد ارتقای کیفی دانش فارغ‌التحصیلان باشیم.

حسینی با اشاره به آمار بالای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مقطع کارشناسی در جم اظهار داشت: مراکز و واحدهای دانشگاهی شهرستان جم تا کنون فرصتی برای تحصیل دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر ایجاد نکرده‌اند که امیدواریم با توجه به فراهم بودن شرایط در دانشگاه پیام نور جم، این موضوع به صورت جدی تر در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار جم همچنین از آمادگی برای کمک در حوزه زیرساخت‌های دانشگاه پیام نور جم خبر داد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 4611640،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین