پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه قیمت ورق های فولادی ارزان است،گفت: اگر تولیدکنندگان خودرو بخواهند ورق های فولادی را از محل واردات تأمین کنند قیمت ها برای آنها ۲.۵ برابر افزایش خواهد یافت.

شعار سال: بهرام سبحانی با اشاره به اینکه سال گذشته 25 میلیون تن فولاد در کشور تولید شده است، اظهارداشت: از این میزان تولید 7.5 میلیون تن صادر شده است .

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط خاص درصددیم 8 میلیون تن فولاد صادر داشته باشیم، افزود: آمارها نشان می‌دهد میزان تولید واحدهای فولادی بیش از نیاز بازار بوده و هیچ کمبودی در این رابطه وجود ندارد به نحوی تولیدکنندگان مازاد تولید خود را صادر می کنند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص قیمت های محصولات فولادی هم گفت: قیمت فولاد بالا نیست و حتی تولیدکنندگان نسبت به قیمت پایه محصولات گله مند هم هستند البته در مجموع قیمت نهایی توسط خریداران مشخص خواهد شد.

سبحانی با بیان اینکه قیمت ورق های فولادی ارزان است، تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان خودرو بخواهند ورق های فولادی را از محل واردات تأمین کنند قیمت ها برای آنها 2.5 برابر افزایش خواهد یافت.

وی در رابطه با اظهارات خودروسازان مبنی بر اینکه ورق های فولادی گران شده و تولید خودرو با این هزینه‌ها به صرفه نیست، گفت: در پاسخ به آنها باید گفت شرکت های بنز، هیوندایی یا بی ام وی ورق های فولادی را چند می خرند و شما چند می خرید ؟

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20اردیبهشت 98، کد خبر: 2007391، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
الان با این وضعیت تحریم صنایع فولاد و .. قیمت خودرو از اینی ام که هست بیشتر میشه مثلا پرایدار میشه صد میلیون تومان اخه اونجاست که باید فقط خندید به حال خودمون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین