پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی قانع نشدند.
شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی قانع نشدند.

 در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، 24 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، از پاسخ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی با 93 رأی موافق، 114 رأی مخالف و بدون رأی ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر در جلسه قانع نشدند.
 سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات متن سؤال نماینده سؤال‌کننده را به‌شرح زیر قرائت کرد:

با توجه به رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی که حداقل استانداردهای لازم را ندارند و به‌گفته جنابعالی این موضوع، برنامه‌های درسی آموزش و پرورش را تهدید می‌کنند، چه اقداماتی برای جلوگیری از این تهدیدها و همچنین هدایت آموزش و پرورش در مسیر درست آن و حذف مافیای کنکور صورت پذیرفته است؟

نتیجه بررسی:

در اجرای ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سؤال فوق در جلسه رسمی مورخ 1397/11/8 کمیسیون با حضور 19 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال کننده و وزیر محترم مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال‌کننده از پاسخ‌های ارائه‌شده وزیر آموزش و پرورش، کمیسیون قلمروی سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (3) ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه ارسال می‌گردد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:24 اردیبهشت1398،کدخبر:2011539،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین