پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۱۰۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعلام اسامی ۱۱ برگزیده هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر دانشجویان کشور خبر داد.

شعارسال: وزارت اسامی ۱۱ برگزیده هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر دانشجویان کشور اعلام شد.

هادی عسکری در این رابطه گفت: به‌منظور فرهنگ‌سازی قرآنی در دانشگاه‌ها و تقویت پژوهش‌های قرآن محور مبتنی بر روش‌های صحیح تحقیق در میان دانشجویان، هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر قرآنی دانشجویان به اهتمام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در فضای بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم باهدف ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان نسبت به نقش‌آفرینی در حوزه تحقیقات دینی و قرآنی برگزار شد.

وی افزود: طبق ابلاغیه‌ای از معاونان محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها خواسته بودیم که اطلاع‌رسانی مناسب درزمینه جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی در سطح دانشگاه به‌ویژه در دانشکده‌های علوم انسانی، گروه‌های علوم قرآن و حدیث و معارف اسلامی انجام دهند. بازه زمانی دفاع پایان‌نامه را هم یک سال اخیر در نظر گرفته بودیم.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در این دوره بیش از ۱۶۰ پایان‌نامه و رساله کارشناسی ارشد و دکترا به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده بود، که دو مرحله داوری توسط داوران محترم که همه از اساتید مطرح دانشگاه‌ها هستند، انجام شد و درنهایت با جمع‌بندی که توسط هیئت‌ داوران صورت گرفت نتایج به شرح ذیل اعلام شد.

عسکری در مورد مراسم تقدیر از برگزیدگان بیان کرد: ان‌شاءالله با تمهیداتی که صورت گرفته در شهریورماه در دانشگاه قم هم‌زمان با اختتامیه سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان از برگزیدگان هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر قرآنی هم تقدیر به عمل خواهد آمد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 6خرداد 1398 ، کدخبر:384302 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین