پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۰۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
استاندار تهران گفت: اگر بتوانیم استفاده از جوانان در مناسابت مختلف را با تدابیر علمی و تخصصی نهادینه کنیم، ضمانت محکمی برای پیشبرد اهداف ملی کشور خواهیم داشت.

شعارسال: استاندار تهران گفت: اگر بتوانیم استفاده از جوانان در مناسابت مختلف را با تدابیر علمی و تخصصی نهادینه کنیم، ضمانت محکمی برای پیشبرد اهداف ملی کشور خواهیم داشت.

 نشست صمیمی محسنی بند‌پی، استاندار تهران با جوانان شاغل در استانداری تهران با حضور گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار، عباس پاشا، معاون توسعه منابع استانداری،جمعی از مدیران کل استانداری و شاغلین جوان در محل سالن شهدای مدافع حرم استانداری تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران در این نشست، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)، اظهار داشت: حضور در میان جوانان توفیق مغتنمی است که آن را به فال نیک می‌گیرم. باید این نشست‌ها به شکل ادواری برگزار شود تا شاهد واکاوی و آسیب شناسی مشکلات و مطالبات جوانان باشیم.

وی افزود: جوانان، از یک نیروی پویایی و نشاطی بهره می‌برد که می‌توان با بهره‌گیری از آن، قوه محرکه‌ای را در هر مجموعه شاهد بود‌‌. در دوران دفاع مقدس نیز همه خط مقدم مقابله با دشمن تجاوزگر، جوانان بودند و این مهم یک الگوی بی‌بدیل است.

مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم استفاده از جوانان در مناسابت مختلف را با تدابیر علمی و تخصصی نهادینه کنیم، ضمانت محکمی برای پیشبرد اهداف ملی کشور خواهیم داشت. زنان و جوانان جامعه ما ثابت کرده‌اند که می‌توانند بر بزرگترین موانع و مشکلات موجود فائق بیایند.

محسنی بندپی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در این دولت یک راهبرد اساسی بوده و استفاده ۳۳درصدی از بانوان در مناسبات مدیریتی و کاهش سن مدیران از ۴۸سال به ۴۰سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مشخص شدن وضعیت قرارداد نیروهای جوان اعم از قرارداد معین و سایر قرارداد‌ها و تبدیل وضعیت آن یک مطالبه جدی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار تهران عنوان داشت: تصور غالب بر این است که استان تهران در حوزه‌های مختلف از برخورداری بالایی بهره می‌برد و این در حالی بوده که ما از بیان عمق محرومیت استان در حوزه‌های درمانی، رفاهی، آموزشی و سایر حوزه‌ها در سال‌های گذشته کم تحرک بوده‌ایم و البته باید در این راستا جدی‌تر ظاهر شویم.

محسنی‌بندپی تاکید داشت: استفاده از توان مدیریتی جوانان و بانوان در دستور کار استانداری تهران است و بنده بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و بانوان به شخصه تاکید و تصریح دارم‌.

مقام عالی دولت در استان تهران یادآور شد: جلسات با جوانان و بانوان استانداری باید به صورت مستمر و تخصصی تداوم داشته باشد تا بتوانیم مطالبات نیروهای خدوم استان را همواره دنبال کنیم.

استاندار تهران اظهار داشت: استفاده از ۳۰درصد ظرفیت جوانان در استانداری در دستور کار قرار گرفته و باید به جدیت دنبال شود. در کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف استان، باید نماینده‌ای از جوانان حضور داشته باشد تا بتوانیم از مشورت‌ها و راهکارهای این انگیزه‌های مولد در مجموعه استان بهره بگیریم‌.

محسنی‌بندپی خاطرنشان کرد: امیدوارم با برگزاری این نشست‌ها به صورت فصلی، در جریان مطالبات جوانان و نخبگان استانداری قرار بگیریم. نهضت بهره‌مندی از بانوان با استفاده از این قشر زحمتکش استان در بخشداری‌ها و سایر حوزه‌ها، شاهد ایجاد پویایی و نشاط مضاعف در بدنه استان تهران باشیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:7 خرداد 1398 ، کدخبر:851814 www.borna.news،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین