پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: توسعه صادرات به کشورهای همسایه اولویت سال ۹۸ است و ایران آمادگی دارد همکاری‌های جدید اقتصادی و تجاری در رشته‌های مختلف صنعتی و معدنی را با روسیه آغاز کند.
شعارسال: رضا رحمانی در نشست با رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه که با حضور فعالان اقتصادی برای بررسی راهکارهای صادرات به روسیه برگزار شد، گفت: در رشته‌های معدنی و همچنین سایر صنایع آمادگی داریم تا با معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های طرفین، همکاری‌های متقابل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرکت‌های ایرانی آمادگی همکاری مشترک دارند و امکان، گسترش و تعمیق ارتباطات و مراودات تجاری وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین بر همکاری مشترک دو کشور در حوزه صادرات، تاکید کرد و گفت: گسترش صادرات با کشورهای همسایه و پیدا کردن نقاط صادراتی جدید از اولویت‌های ما در حوزه تجارت است.

رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه نیز در این دیدار با تاکید بر گسترش همکاری‌های متقابل، تصریح کرد: از برنامه‌های جدید همکاری میان دو کشور استقبال می‌کنیم.

وی همچنین تکمیل و نهایی شدن توافقات و تفاهم نامه‌های منعقد شده را مورد تاکید قرار داد و گفت: مطمئناً رفع مشکلات انتقال ارزی میان دو کشور به تسریع این پروژه‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1398 ، کدخبر: 1265623 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین