پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: تفاوتی بین محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران با دیگر زندانیان نیست و امکانات یکسانی در اختیار همه آن ها قرار دارد.

شعارسال: حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: تفاوتی بین محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران با دیگر زندانیان نیست و امکانات یکسانی در اختیار همه آن ها قرار دارد.

دادستان کل کشور گفت: تفاوتی بین محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران با دیگر زندانیان نیست و امکانات یکسانی در اختیار همه آن ها قرار دارد.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری روز پنجشنبه در حاشیه آئین معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روند رسیدگی به پرونده شهردار اسبق تهران در حال انجام است.

وی تاکید کرد: در زمینه حضور نجفی در زندان تفاوتی بین او و بقیه وجود ندارد و امکانات یکسان توسط سازمان زندان‌ها در اختیار همه زندانیان قرار می‌گیرد.

«محمدعلی نجفی» به دلیل «اعترافات اولیه» درباره قتل همسرش میترا استاد، در بازداشت به سر می‌برد.

دادستان کل کشور ادامه داد: ایران با بعضی از کشورهای جهان در بحث مبادله زندانیان معاهده دارد که در چارچوب قانون روند مبادله زندانیان انجام می‌شود.

منتظری تصریح کرد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی از وظایف دولت است اما قوه قضائیه با تمام قوا برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی تلاش می‌کند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: بخشنامه‌هایی در راستای حمایت از واحدهای صنعتی در سال رونق تولید از سوی قوه قضائیه صادر شده که با برنامه ریزی اصولی این بخشنامه‌ها اجرا می‌شود.

منتظری اضافه کرد: تحقق شعار سال وظیفه همگانی است و قوای سه گانه با عزم راسخ برای رونق تلاش خواهند کرد.

دستگاه قضا در صورت نیاز اسناد مربوط به «نزار زاکا» را منتشر می‌کند

منتظری با اشاره به گفته‌های نزار زاکا در خارج از کشور، افزود: اسناد و مدارک درباره این فرد موجود است، چنانچه لازم باشد مدارک و اسناد کافی که نزد ما موجود است و همچنین مصاحبه‌ها، فیلم‌ها و مستنداتی که وجود دارد را منتشر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این دست اقدام ناجوانمردانه این فرد را شاهد نباشیم، تاکید کرد: کسی آمده با وساطت دولت لبنان و حزب الله از این فرصت استفاده کرده، بخشی از دوران محکومیت اش را در ایران گذرانده و با آزادی مشروط به خارج از ایران رفته است، امروز به جای تقدیر و تشکر از نظام جمهوری اسلامی و نظام قضائی ایران این رویکرد بسیار ناجوانمردانه را در پیش گرفته است.

دادستان کل کشور بیان کرد: این فرد اگر بخواهد به روش کنونی خود ادامه دهد، دستگاه قضائی ایران نیز اسناد و مدارک خود را رو خواهد کرد.

"نزار زاکا " شهروند لبنانی - آمریکایی که در ایران به جرم جاسوسی برای واشنگتن زندانی بود اخیراً بنا بر درخواست "میشل عون" رئیس جمهوری لبنان از حسن روحانی رئیس جمهوری ایران آزاد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:23 خرداد 1398 ، کدخبر:482911 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین