پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است روند فعلی و آرامش حاکم، ثبات یابد و بتوانیم در سایه اتحاد و هم افزایی براساس منویات مقام معظم رهبری و طبق الگوی ملی، اسباب رونق و رشد البرز را فراهم کنیم.

شعار سال: عزیزاله شهبازی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان که روز یکشنبه ۲۳ تیرماه در محل دادگستری البرز صورت گرفت، ضمن تبریک انتصاب دکتر فاضلی در سمت رئیس کل دادگستری، افزود: در این استان مجموعه مدیران در قالب ید واحد و در کمال اتحاد و انسجام به پیشبرد امور می‌پردازند.

وی ادامه داد: از آغاز مسئولیتم در البرز به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی تاکنون که مسئولیت استانداری البرز را بر عهده دارم طی مطالعات دقیق شرایط استان را مورد بررسی قرار دادم.

شهبازی گفت: مسائلی در استان وجود داشت که با همدلی و تعامل و اقداماتی تیمی و منسجم به سرانجام رساندیم.

وی با بیان اینکه اکنون در البرز با پرهیز از حواشی با سرعت به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می‌کنیم، افزود: البرز، استانی بسیار مهم و استراتژیک برای کشور است، از این رو به جهات فراوانی حساسیت‌های ویژه‌ای دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: در شرایط کنونی علی رغم استقرار بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ با تدابیر پیشگیرانه، حداقل تنش‌های کارگری و کارفرمایی که اسباب زحمت برای مسئولان ملی ایجاد کند را نداشتیم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا ملجأ است، گفت: امید است روند فعلی و آرامش حاکم، ثبات یابد و بتوانیم در سایه اتحاد و هم افزایی براساس منویات مقام معظم رهبری و طبق الگوی ملی، اسباب رونق و رشد البرز را فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری البرز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور استاندار البرز افزود: هدف ما واحد است و سیاست‌های نظام اقتضا می‌کند با تمامی مجموعه تعامل مثبت داشته باشیم.

فاضلی با بیان اینکه همه ما به عنوان مسئولان نظام توانمندی‌ها، اختیارات و وظایف خود را می‌دانیم، عنوان کرد: شرایط خاص البرز ایجاب می‌کند که هماهنگی ویژه‌ای بین تمامی مسئولان وجود داشته باشد.

وی گفت: امید است بتوانیم در سایه همدلی و تعامل منشأ خیر و اثر باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 23 تیر 98، کد مطلب: 98042311799: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
همه استان ها برای کشور مهم هستند و کل ایران رو تشکیل میدن و همه مردم ایران مهم ان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین