پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۲۱۰۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ریخت‌وپاش‌ ۴۶ هزار میلیارد تومانی آموزش‌وپرورش در واگذاری یک اردوگاه در تهران خبر داد.
شعارسال: سید جواد ابطحی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار کرد: نحوه واگذاری اردوگاه شهید باهنر در دستور کار بود.

وی افزود: اردوگاه شهید باهنر در بهترین منطقه تهران با مساحت یک میلیون و ۸۰۰ هزار متر است که سال قبل آموزش و پرورش آن را با اجاره به شرط تملیک به یک شرکت واگذار کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این ملک مرغوب که متعلق به وزارت آموزش و پرورش بوده را فقط با قیمت چهار هزار میلیارد تومان واگذار کردند که حداقل ارزش آن ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

ابطحی تأکید کرد: این ملک باارزش پس از فروش دوباره به وزارت آموزش و پرورش اجاره داده شده و بابت آن هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اقساط پرداخت کرده‌اند. همچنین ابهامات زیادی از قبیل اینکه این شرکت چگونه انتخاب شده است و آیا صوری است یا واقعی وجود دارد که باید بررسی شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این ریخت‌وپاش‌ها در حالی در وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته که پاداش خدمت معلمان پرداخت نشده و ۱۲۰ هزار معلم هم تا پایان سال از آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند .

وی تأکید کرد: باید مشخص شود آموزش و پرورشی که ۱۰ هزار میلیارد کسر بودجه داشته، چرا اموال خود را به ثمن بخس واگذار کرده است. آن هم با شرایطی که اگر حتی یکی از اقساط پرداخت نشود، شرکت طرف معامله می‌تواند کاملاً این ملک را تصاحب کند.

ابطحی گفت: کمیته ویژه‌ای در کمیسیون آموزش تشکیل شد تا همه ابهامات موجود را پیگیری کند تا شاید پول معلم‌ها به نحوی بازگردد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 25 تیر 1398 ، کدخبر: 405025 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
1
لعنت خدا بر ریخت و پاش کنندگان بیت المال باد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
1
قانونی چیزی نیست این قرارداد را فسخ کند هر کس در هر مقامی باشد باید مجازات شود انوقت برای گرفتن شهریه به جان مردم می افتن خدا لعنتشان کند امیدوارم عافبتشان مثل نحفی شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
1
اینا می دانن دیگه حناشان رنگی ندارد و دیگه نمی توانند مردم را فریب بدهند و رای بیاورند دارن تا جایی که می توانن خودشان را می بندن که بروند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین