پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
آیت الله محمدی گلپایگانی گفت: سقوط پهپاد ۲۱۰ میلیون دلاری آمریکا موجب شد دشمن استراتژی جنگ با ایران را تغییر دهد.
شعار سال:آیت الله محمدی گلپایگانی گفت: سقوط پهپاد ۲۱۰ میلیون دلاری آمریکا موجب شد دشمن استراتژی خود درباره جنگ با ایران تغییر دهد.
 آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی در ارتفاع ۵۷ هزار پایی باعث گیج شدن دشمن شد.

وی افزود: سقوط پهپاد ۲۱۰ میلیون دلاری آمریکا با سامانه بومی و ناشناخته سوم خرداد همه محاسبات دشمن را در منطقه تغییر داد و در نهایت آن‌ها استراتژی شان را درباره جنگ با ایران تغییر دادند.

آیت الله محمدی گلپایگانی ادامه داد: در صورت حمله به ایران ما هم مداخله می‌کنیم. این نشان می‌دهد که ایران در کشور‌های مسلمان هواداران زیادی دارد و حمله به ایران باعث آتش کشیدن کل منطقه می‌شود و اسرائیل نیز از بن ویران خواهد شد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود در بندرعباس با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی گفت: اکنون نیرو‌های مسلح ما به برکت رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب در خط اول جبهه و در بهترین شرایط آمادگی و اوج هستند.

آیت الله محمدی گلپایگانی خطاب به کارگزاران نیز گفت: دوران مسئولیت به پایان می‌رسد و از این فرصت برای خدمت کردن به محرومان و مردم نهایت استفاده کنید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی در اقامه نماز جمعه گفت: نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی رونق یافت و اکنون در بیش از ۹۰۰ نقطه از کشور این مراسم عبادی سیاسی برگزار می‌شود.

وی با تکریم آیت الله نعیم آبادی نماینده پیشین، ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: آیت الله نعیم آبادی پس از ۲۹ سال خدمت، ۴۰۰ مسجد در استان هرمزگان احداث کرده که یکی از آن‌ها مسجد جامع بندرعباس است که در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: جایگزین خیلی خوبی برای آیت الله نعیم آبادی انتخاب شد که انسانی وارسته و فرهیخته و مهم‌تر این که بومی این منطقه است.

وی در پایان از ائمه جمعه خواست که خطبه‌های کوتاه بخوانند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:27تیر1398،کدخبر:7005812،www.yjc.ir






اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین