پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری تهران، اعلام کرد: تا یک ماه آینده امضای کاغذی در شهرداری تهران حذف و امضای الکترونیک جایگزین آن خواهد شد.

شعار سال: محمد فرجود با یادآوری اینکه شهرداری تهران از سال 1397 برنامه تهران هوشمندسازی را آغاز کرده است پروژه‌های شهرداری در حوزه هوشمندسازی را در دو حوزه این گونه توضیح داد: اقداماتی درون شهرداری انجام شده تا شهر برمبنای داده و به صورت هوشمند اداره شود؛ مانند بسترها و زیرساخت هایی مثل زیرساخت های یکپارچه سازی پایگاه داده‌های شهرداری که درواقع مهم‌ترین کار در این بخش بود. در کنار این ها، پروژه هایی مانند سامانه یکپارچه صورت وضعیت های شهرداری هم در پسماند و هم در حوزه های عمرانی ایجاد شده است.

وی این اقدام را در راستای شفاف سازی هزینه‌ها و اداره شهر بر مبنای دیتا دانست و گفت: یکی دیگر از اقدامات هوشمندسازی در شهرداری، ارایه برخی سرویس های دفاتر خدمات الکترونیک شهر به صورت غیرحضوری و اینترنتی است و شهروندان نیازی به مراجعه به این مراکز ندارند. همچنین برخی فرایندهای ساخت و ساز برای شهروندان شفاف و کارتابل شهروندی در حوزه شهرسازی ایجاد شده است.

براساس گزارش شهرنوشت، فرجود تاکید کرد: تمام سامانه‌های معاملاتی مانند مناقصه ها و مزایده ها قرار است به صورت یکپارچه منتشر شود. از طرف دیگر فرایندهای ساخت و ساز در شهرداری نیاز به بازنگری دارد و شهردار تهران دستور این بازنگری را داده است و بسیاری از کارها در این حوزه قرار است به صورت الکترونیکی انجام شود. حتی تا یک ماه آینده امضای کاغذی در شهرداری تهران حذف و امضای الکترونیک جایگزین آن خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 30 تیر 98، کد مطلب: 98043015440: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
اینم فردا یه راهی برای دور زدنش پیدا میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین