پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
اخیرا در اقدامی حیرت انگیز یکی از مرغوب‌ترین و ارزشمندترین‌ املاک قلب شهر تهران (منطقه 6) به متراژ 720 متر واقع در محله یوسف‌آباد به رفیق فرح دیبا واگذارشده است.
شعارسال:اخیرا دراقدامی حیرت انگیز یکی از مرغوب‌ترین و ارزشمندترین‌ املاک قلب شهر تهران (منطقه 6) به متراژ 720 متر واقع در محله یوسف‌آباد به رفیق فرح دیبا واگذارشده است.

اخیرا دراقدامی حیرت انگیز با پیگیری‌های 2 نفر از عوامل شهرداری تهران یکی از مرغوب‌ترین و ارزشمندترین‌ املاک قلب شهر تهران در منطقه به متراژ 720 متر واقع در محله یوسف‌آباد به یکی از دوستان فرح دیبا واگذار شده است .

حال سوال اینجاست این فرد کیست و چگونه به‌یک‌باره برای شهرداری تهران عزیز شد؟
الف– د از دوستان صمیمی فرح دیبا بود و همسر شاه ملعون شخصاً برای افتتاح نمایشگاه‌های نقاشی وی حضور می‌یافت.
 
وی در تلویزیون شاهنشاهی ایران تهیه‌کننده برنامه‌های به‌اصطلاح هنری در تبلیغ ایدئولوژی باستان‌گرایی ، فرهنگ غربی و رژیم پهلوی بود. اساس شهرت الف-د در آمریکا نیز از طریق شرکت چندملیتی ITT که یکی از عوامل اصلی کودتا نظامی ژنرال پینوشه در شیلی علیه حکومت مردمی آلنده بود، صورت گرفت که وی با رانت دربار شاه پهلوی تابلویی با موضوع انتقال نفت ایران برایشان کشیده بود.
 
وی که به علت تعاملات صمیمانه خود با خاندان پهلوی و سازمان اطلاعات رژیم طاغوت پس از انقلاب در خارج از کشور زندگی می‌کرده است، در سال‌های پایانی عمر خود به طرز مشکوکی به کشور دعوت و ضمن تأسیس بنیادی بنام خود موردتوجه و حمایت حیرت‌انگیز و ناباورانه شهرداری تهران قرارگرفته است.
 
حجم این توجهات و حمایت‌ها در هیچ چارچوب منطقی نمی‌گنجد تاجایی که ملکی باارزش 396 میلیارد ریال در منطقه یوسف‌آباد تهران توسط شهرداری به وی اهداء شده است.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:10مرداد1398،کدخبر:1508509،www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین