پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از قرار داد ۱۶۰۰ میلیارد تومانی خودرو‌سازان با صنایع دفاع برای تولید ۴۷۰ قلم قطعه خودرو در داخل کشور خبر داد.
شعارسال: عزیز اکبریان اظهار داشت: با پیگیری‌های دولت و مجلس قرار‌دادی به مبلغ 1600 میلیارد تومانی خودروسازان کشور با وزارت دفاع منعقد کردند.

وی افزود: وزارت دفاع بر‌اساس این قرار داد 470 قلم لوازم یدکی و قطعات خودرو وارداتی را تامین می‌کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این قطعات وارداتی و در حوزه الکترونیک است، بیان کرد: صنایع دفاع دانش این کار را دارد و برخی از امکانات را که از این قطعات نیاز دارد در دو یا سه جا بیشتر نداریم که بیشتر این امکانات در صنایع دفاع است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با هماهنگی‌های ایجاد شده طی یکسال آینده حداقل 90 درصد 470 قطعه بومی‌سازی شود، گفت: با این وضعیتی که تعداد زیادی خودرو ناقص در پارکینگ ایران خودرو و سایپا وجود دارد این خودروهای ناقص به حداقل می‌رسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398 ، کدخبر: 3980512080 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
یعنی با اینهمه امکانات قطعه نمیتونیم تولید کنیم ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین