پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸
‌رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو کرج در خصوص کمبود لوازم یدکی خودرو گفت: نیازمند تعامل بیشتری میان گمرک و واردکنندگان هستیم.

‌شعارسال: سید احمد موسوی گفت: با ثبات قیمت ارز، بازار لوازم یدکی خودرو هم به ثبات رسیده است و حتی در مواردی کاهش قیمت هم داشته‌ایم البته این کاهش قیمت به معنی بازگشت به نرخ دوسال پیش نیست بلکه نسبت به زمان اوج افزایش قیمت کمی کاهش داشته‌ایم .

وی در خصوص کمبود قطعات برای خودروهای خاص گفت: یکی از مشکلات ما عدم تعامل کافی میان گمرک و تجار است که امیدواریم با همکاری گمرک راه ورود قطعات به کشور هموار شود، در شرایطی که شرکت‌های خودروسازی ما تحریم هستند تنها تامین کننده قطعات تجار خصوصی هستند که امیدوارم همیاری‌های لازم برای تامین نیاز انجام شود.

موسوی در ادامه افزود: اگرچه کمبود قطعه نداریم اما وفور هم نیست، مواد اولیه برای تولید کننده داخلی وجود ندارد ولی در حال حاضر حجم بالایی از قطعات در گمرک در انتظار ترخیص و ورود به بازار هستند که با ورود این قطعات نیاز بازار برطرف می‌شود‌.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو گفت: بعضا شاهد هستیم خودروهای خارجی برای تامین قطعه دچار مشکل می‌شوند که با ورود اجناس در گمرک مشکل این بخش از جامعه هم حل خواهد شد اما نکته قابل تامل این است که تجار در این شرایط ترجیح می‌دهند قطعات خودروهایی را وارد کنند که در سطح شهر بیشتر است برای مثال ترجیح می‌دهند قطعات پراید یا پژو را وارد کنند تا قطعات ماشین چینی‌.

وی در پایان در خصوص خرید قطعات یدکی به مردم توصیه کرد: خریداران از مراکز خرید رسمی و معتبر اجناس خود را تهیه کنند تا دچار مشکل‌های آتی نشوند‌.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:23مرداد1398 ، کدخبر: 98052311364: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین