پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حل مشکلات مردم به فعالان گروه‌های جهادی کشور توصیه‌هایی بیان فرمودند.
شعارسال: 42 نفر از اعضای گروه‌های جهادی در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به ارائه گزارش اقدامات خود در مناطق محروم و تشریح نظراتشان درباره این مسئله پرداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای در این دیدار، ضمن تقدیر از این جوانان مؤمن انقلابی فرمودند: هرچه ممکن است تلاش کنید و پیش بروید؛ هرچه ممکن است فکر کنید و این فکر را به مرحله عمل در بیاورید.

رهبر انقلاب اسلامی ‌در تأیید این حرکت‌های انقلابی، گفتند: بگذارید ما مجموعه‌ عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشورمان شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم، مسائل مدیریتی، خدمت‌رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط، به جایی رسیده باشد که ذهن‌های معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرند.

‌ایشان درباره‌ ضرورت گفتمان‌سازی این‌گونه فعالیت‌ها افزودند: گفتمان حرکت جهادی، شماها را به وجود آورده. ما بایستی کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود؛ عده‌ای هستند که محرومیت زندگی و جسمانی ندارند؛ اما از خدمت به محرومان محرومند، به آنها هم خدمت کنید.

در همین زمینه، علی عسگری، عضو دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای درباره این دیدار این طور توئیت کرد: «۴۲نفر از اعضای گروه‌های جهادی در دیدار صمیمانه با رهبر انقلاب گزارش اقدامات خود در مناطق محروم را ارائه کردند. معظم‌له ضمن تقدیر از این جوانان مومن انقلابی فرمودند: هرچه ممکن است تلاش کنید و پیش بروید. هرچه ممکن است فکر کنید و این فکر را به مرحله عمل دربیاورید.»

وی در ادامه این رشته توئیت نوشت: «‏در تأیید این حرکت‌های انقلابی، رهبر انقلاب فرمودند: بگذارید ما مجموعه عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشورمان شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم، مسائل مدیریتی، خدمت‌رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط، به جایی رسیده باشد که ذهن‌های معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرند.»

در توئیت پایانی عسگری هم آمده است: «ایشان در ضرورت گفتمان‌سازی این گونه فعالیت‌ها فرمودند: گفتمان حرکت جهادی، شماها را به وجود آورده. ما بایستی کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود... عده‌ای هستند که محرومیت زندگی و جسمانی ندارند؛ اما از خدمتگذاری [به محرومان] محرومند. به آنها هم خدمت کنید.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398 ، کدخبر: 408391 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین