پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۸۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
خرید محصول گندم بصورت تضمینی و مباشرتی توسط شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تاکنون از مرز 2میلیون و 500 هزار تن گذشته و استان خوزستان به تنهایی 900 هزارتن محصول گندم از کشاورزان خریداری کرده است .
شعار سال: خرید محصول گندم بصورت تضمینی و مباشرتی توسط شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تاکنون از مرز 2میلیون و 500 هزار تن گذشته و استان خوزستان به تنهایی 900 هزارتن محصول گندم از کشاورزان خریداری کرده است .


دکتر حسین شیرزاد گفت: از ابتدای سالجاری زراعی تاکنون بیش از 2میلیون و 500 هزارتن محصول گندم از 29 استان کشور توسط شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بصورت تضمینی، مباشرتی از کشاورزان خریداری شده است .

رییس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه اظهار داشت: استان خوزستان با ظرفیت های ممتاز خود بیش از 900هزار تن گندم خریداری کرده که رکورد ملی محسوب می شود.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: شبکه تعاونیها و اتحادیه های بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت عظیم مردمی و وجود زیر ساخت های مناسب هر ساله اقدام به خرید محصول راهبردی گندم می کند که خوشبختانه در سالجاری از مجموع 7میلیون و 400 هزار تن گندم خریداری شده تاکنون میزان 2 میلیون و 500 هزارتن خرید این محصول متعلق به شبکه تعاونیها و اتحادیه های بخش کشاورزی است  .

دکتر شیرزاد افزود: با توجه به سیل اخیر که استانهای خورستان ،کرمانشاه ،لرستان و فارس درگیر آن بودند با تدابیر اتخاذ شده ، شبکه تحت پوشش سازمان توانسته است در خرید محصول گندم نسبت به سال زراعی گذشته عملکرد چشمگیری داشته باشد .

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایان سال زراعی جاری، خرید گندم توسط شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با توجه به سرجمع محصول خریداری شده، از افزایش مطلوبی برخوردار باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نوآوران آنلاین، تاریخ انتشار: 2 شهریور 1398، کدخبر: 190001 ، www.noavaranonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین